Long Test: Citroen Cactus 1,6 diesel

Long Test: Citroen Cactus 1,6 diesel

Καταγράφουμε πάνω απο 5.000km δοκιμής της πετρελαιοκίνητης έκδοσης του Citroen Cactus με τον 1,6 Βlue HDI πετρελαιοκινητήρα και το αυτοματοποιημένο κιβώτιο 6 σχέσεων.

Long Test: Citroen Cactus 1,6 diesel
Το Citroen C4 Cactus δεν χρειάζεται συστάσεις, καθώς πρόκειται για ένα από τα πιο επιτυχημένα αυτοκίνητα της ελληνικής αγοράς.

Με πλεονεκτήματα, όπως η οικονομική γκάμα κινητήρων και ο μοναδικός σχεδιαστικός του χαρακτήρας, το γαλλικό μοντέλο αποτελεί μία από τις καλύτερες προτάσεις στην κατηγορία των crossover.


Κλείσιμο

H έκδοση της δοκιμής μας εφοδιάζεται με τον πετρελαιοκινητήρα 1,6 BlueHDi των 100 PS και ένα νέο αυτοματοποιημένο κιβώτιο 6 σχέσεων (ETG-Εfficient Tronic Gearbox). Το εν λόγω κιβώτιο μπορεί να συνδυαστεί με τις εξοπλιστικές εκδόσεις S&S Feel και S&S Shine, με την τιμή εκκίνησης να τοποθετείται στα 17.877 ευρώ. Από κει και πέρα, είναι σε θέση να προσφέρει άνετες μετακινήσεις εντός της πόλης, αν και θα το θέλαμε κάπως πιο γρήγορο στις αλλαγές. Για τον χειρισμό του κιβωτίου, αντί του κλασικού επιλογέα στο κέντρο της κονσόλας, υπάρχουν τρεις διακόπτες για την κίνηση (Neutral, Drive, Reverse).




Επίσης, ο 8βάλβιδος κινητήρας των 100 PS και 254 Nm ροπής ικανοποιεί με το τράβηγμα και την απόδοσή του σε όλο το φάσμα των στροφών. Παράλληλα εκπέμπει 89 gr./km CO2 και έτσι απαλλάσσεται από την καταβολή τελών κυκλοφορίας, ενώ η κατανάλωση σε πραγματικές συνθήκες ξεπερνά μετά βίας τα 5 lt/100 km. H ξεχωριστή εξωτερική εμφάνιση του γαλλικού μοντέλου ακολουθεί και το εσωτερικό του.

Εκεί θα φιλοξενηθούν με άνεση τέσσερις επιβάτες και ο οδηγός έχει στη διάθεσή του δύο ψηφιακές οθόνες (η μία από αυτές χρησιμοποιείται αντί του συμβατικού πίνακα οργάνων). Επίσης, παρατηρούνται ορισμένες ιδιαιτερότητες, όπως το άνοιγμα το πίσω παραθύρων που γίνεται με μεντεσέ, η μονοκόμματη πλάτη του πίσω καθίσματος κ.ά. Σε επίπεδο οδικής συμπεριφοράς το C4 Cactus ξεδιπλώνει το ταλέντο του με την άνεση που προσφέρει, η οποία αποτελεί χαρακτηριστικό παράδειγμα της γαλλικής σχολής.


Αν και οι κλίσεις του αμαξώματος είναι σχετικά αυξημένες, το αυτοκίνητο παρέχει υψηλά επίπεδα ασφάλειας και δεν θα προβληματίσει. Ο κινητήρας του δεν θα σε κρεμάσει ποτέ, με τη ροπή του να είναι διαθέσιμη απλόχερα από τις χαμηλές στροφές.


Εν κατακλείδι, το C4 Cactus είναι ένα ιδιαίτερα εργονομικό, οικονομικό… fashion car, το οποίο ο υποψήφιος αγοραστής της κατηγορίας πρέπει οπωσδήποτε να δει προτού καταλήξει στην απόφασή του…


ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας: 1.560 cc diesel
Ισχύς: 100 PS/3.500 rpm
Ροπή: 25 kgm/1.750 rpm
Μετάδοση: Εμπρός
Κιβώτιο: Αυτοματοποιημένο 6 σχέσεων
Τελική ταχύτητα: 184 km/h
Επιτάχυνση 0-100: 11,4 sec
Mεικτή κατανάλωση: 5,0 lt/100 km (δοκιμής)
Εκπομπές CO2: 89 g/km
Βάρος: 1.170 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.157/1.946/1.480 mm
Χώρος αποσκευών: 358 lt
Τέλη κυκλοφορίας: 0 ευρώ
Τιμή: 17.877 ευρώ


Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης