GP Βελγίου: Μπορεί να κερδίσει σήμερα ο Κίμι;
GP Βελγίου: Μπορεί να κερδίσει σήμερα ο Κίμι;
Ο Ράικονεν εκκινεί από την 3η θέση στο Σπα και όλα δείχνουν πως η Ferrari έχει τη δυνατότητα να διεκδικήσει κάτι περισσότερο.
Ο Iceman βρίσκεται σήμερα μπροστά σε μια μοναδική ευκαιρία να πάρει την 1η του νίκη εδώ και καιρό. Στο Σπα έχει κερδίσει άλλες 4 φορές και χτες βρέθηκε μόλις 0.166 χιλιοστά του δευτερολέπτου πίσω από τη Mercedes του poleman Νίκο Ρόσμπεργκ. Ο Ράικονεν στη συνέντευξη Τύπου αποκάλυψε ότι έχασε 2 δέκατα σε σχέση με τον πρώτο γύρο στο Q3 στην τελευταία στροφή: "Είναι απογοήτευση ότι δεν τα κατάφερα θα ήταν ωραία αλλά ο αγώνας μετράει. Σε σύγκριση με τους τελευταίους αγώνες είμαι ικανοποιημένος αλλά δεν είμαι μπροστά οπότε δεν μπορώ να είμαι χαρούμενος".
Ο Ράικονεν που πρόσφατα παντρεύτηκε ξανά βρίσκεται σε πολύ καλή ψυχολογία μετά και την ανανέωση του συμβολαίου του με τη Ferrari για το 2017. Δείχνει να βολεύεται με το εμπρός μέρος της Ferrari που είναι πλέον φέτος στα μέτρα του εξ' ου και πολλές φορές είναι ταχύτερος του Φέτελ στις δοκιμές. Ο Iceman έχει δηλώσει πολλές φορές πως το Σπα είναι η αγαπημένη του πίστα, κάτι που φαίνεται και στα αποτελέσματα.
Ο Ράικονεν που πρόσφατα παντρεύτηκε ξανά βρίσκεται σε πολύ καλή ψυχολογία μετά και την ανανέωση του συμβολαίου του με τη Ferrari για το 2017. Δείχνει να βολεύεται με το εμπρός μέρος της Ferrari που είναι πλέον φέτος στα μέτρα του εξ' ου και πολλές φορές είναι ταχύτερος του Φέτελ στις δοκιμές. Ο Iceman έχει δηλώσει πολλές φορές πως το Σπα είναι η αγαπημένη του πίστα, κάτι που φαίνεται και στα αποτελέσματα.
Κατάμεστες χτες οι κερκίδες στο Σπα, το αδιαχώρητο αναμένεται και σήμερα καθώς ο καιρός είναι σύμμαχος των φιλάθλων.
Ο Ράικονεν έχει να βρεθεί στην pole από τη Γαλλία το 2008. Κανείς από τους Ρόσμπεργκ και Φερστάπεν που βρίσκονται στην πρώτη σειρά της εκκίνησης δεν έχει κερδίσει στο Σπα.
Χτες στο Q2 οι Ρόσμπεργκ (1ος), Ράικονεν (3ος), Φέτελ (4ος) και Ρικιάρντο (5ος) πέτυχαν τον ταχύτερο χρόνο τους με τη μαλακή γόμα. Θα εκκινήσουν λοιπόν μ' αυτό το σετ τον αγώνα και αναμένεται να διανύσουν περισσότερους γύρους απ' ότι ο Φερστάπεν με την πολύ μαλακή γόμα. Ο νεαρός Ολλανδός έχει σίγουρα το πλεονέκτημα στην εκκίνηση και δεν αποκλείεται να βρεθεί μπροστά στη La Source καθώς η πολύ μαλακή γόμα δίνει καλύτερες εκκινήσεις. Όμως είναι βέβαιο ότι θα μπει νωρίτερα από τους υπόλοιπους τέσσερις της πρώτης πεντάδας στα πιτ. Η δεύτερη θέση στις κατατακτήριες δοκιμές είναι ότι καλύτερο έχει πετύχει ο Φερστάπεν στην μέχρι τώρα καριέρα του στη F1.
Διακρίνονται οι Φερστάπεν, Ρόσμπεργκ και Ράικονεν, πρωταγωνιστές στη χθεσινή μάχη της pole. Οι δυο πρώτοι δεν έχουν κερδίσει ποτέ στο Σπα ο Ράικονεν είναι πολυνίκης ανάμεσα στους οδηγούς που εκκινούν με 4 νίκες στο ενεργηγικό του.
Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις/αναλύσεις της Pirelli σήμερα θα δούμε δυο ή τρία πιτ στοπ. Στις ελεύθερες δοκιμές η μαλακή γόμα συμπλήρωσε 21 γύρους στη Renault του Magnussen. Η Pirelli συστήνει μέχρι 16 γύρους με την μαλακή γόμα, μέχρι 21 γύρους με τη μέση γόμα και μέχρι 9 γύρους με την πολύ μαλακή γόμα σε συνθήκες αγώνα. Πάντως ο Φέτελ έκανε 13 γύρους με την πολύ μαλακή γόμα στα ελεύθερα δοκιμαστικά. Ο ίδιος είναι αισιόδοξος για τις πιθανότητες που έχει η Ferrari να κερδίσει: "Νομίζω ότι μπορούμε να κερδίσουμε. Εκκινούμε με τη μαλακή γόμα όμως όλες οι γόμες άσπρη/κίτρινη/κόκκινη φθείρονται οπότε πρέπει να είσαι έξυπνος με τη στρατηγική".
Στον παρακάτω πίνακα μπορείτε να δείτε τα εναπομείνατα σετ ελαστικών για κάθε οδηγό:
Η Ferrari έχει κάνει αρχικά την πιο επιθετική επιλογή σε γόμες καθώς πήρε - επειδή υποχρεούνταν - μόνο ένα σετ μέσης γόμας.
Σε σύνολο 44 γύρων καθώς καθένας εξ' αυτών έχει απόσταση 7004m αναμένεται όσοι έχουν την πολύ μαλακή γόμα να μπουν στα πιτ πριν το 10ο γύρο. Θεωρητικά η πιο γρήγορη επιλογή είναι μαλακή/μαλακή/ πολύ μαλακή γόμα και πιθανόν να δούμε τις Ferrari να υιοθετούν αυτή τη στρατηγική. Δεν αποκλείεται να δούμε τακτική: πολύ μαλακή/μαλακή/μαλακή γόμα ενώ δύσκολα θα δούμε τη μέση γόμα να εμπλέκεται καθώς βολεύεται καλύτερα σε πιο χαμηλές θερμοκρασίες. Πιθανόν να χρησιμοποιήσουν τη μέση γόμα στο Ρόσμπεργκ καθώς η Mercedes φθείρει υπέρμετρα την πολύ μαλακή γόμα. Θυμίζουμε πως κάθε οδηγός έχει υποχρέωση να βάλει δυο διαφορετικές γόμες στον αγώνα. Οπότε πιθανόν ο Ρόσμπεργκ να πάει με στρατηγική μαλακή/μέση/μαλακή γόμα. Ο καιρός την ώρα του αγώνα αναμένεται ζεστός όπως ήταν και τις προηγούμενες μέρες χωρίς να αποκλείεται μια πρόσκαιρη καλοκαιρινή μπόρα.
Κλείνοντας θα ήταν παράλειψη να μην αναφέρουμε τον πρωτοπόρο της βαθμολογίας Λιούις Χάμιλτον που εκκινεί τελευταίος. Είναι σχεδόν βέβαιο πως ο Βρετανός εφόσον έχει ένα καθαρό αγώνα θα τερματίσει ψηλά στη βαθμολογούμενη δεκάδα και δεν αποκλείεται αν τον ευνοήσει η παρουσία ενός αυτοκινήτου ασφαλείας ή κάποια άλλη συγκυρία να τον δούμε στο βάθρο. Στο μονοθέσιο του Χάμιλτον άλλαξαν 3 υβριδικές μηχανές και ο Βρετανός έχει συνολικά 55 θέσεις ποινής. Πρακτικά όμως θα εκκινήσει τελευταίος ενώ θα έχει διαθέσιμες 3 μηχανές μέχρι το τέλος της σεζόν και για τους 9 αγώνες που απομένουν μαζί με το σημερινό για την ολοκλήρωση του πρωταθλήματος.
Το βασικό θέμα όμως σήμερα είναι αν θα μπορέσει ο Ράικονεν να πάρει την πρώτη του νίκη εδώ και 3.5 χρόνια. Ο Iceman έχει να κερδίσει από την Αυστραλία το 2013 μια νίκη που πήρε με τα χρώματα της Lotus. Η τελευταία φορά που έχει κερδίσει για λογαριασμό της Ferrari ήταν το 2009 στο Βέλγιο.
Ο αγώνας εκκινεί στις 15:00 ώρα Ελλάδος και θα μεταδοθεί απευθείας από ΕΡΤ, ΟΤΕ.
FP3 ταχύτεροι χρόνοι |
||
Raikkonen |
1m47.974s |
Supersoft New |
Ricciardo |
1m48.189s |
Supersoft New |
Vettel |
1m48.297s |
Supersoft New |
|
|
|
Qualifying top 10 |
||
Rosberg |
1m46.744s |
Supersoft New |
Verstappen |
1m46.893s |
Supersoft New |
Raikkonen |
1m46.910s |
Supersoft New |
Vettel |
1m47.108s |
Supersoft New |
Ricciardo |
1m47.216s |
Supersoft New |
Perez |
1m47.407s |
Supersoft New |
Hulkenberg |
1m47.543s |
Supersoft New |
Bottas |
1m47.612s |
Supersoft New |
Button |
1m48.114s |
Supersoft New |
Massa |
1m48.263s |
Supersoft New |
|
|
|
Περισσότεροι γύροι ανά γόμα |
||
Medium |
Rosberg |
18 γύροι |
Soft |
Magnussen |
21 |
Soft Proto |
Bottas |
15 |
Supersoft |
Hulkenberg |
13 |
Supersoft |
Vettel |
13 |
|
|
|
Καλύτερος χρόνος ανά γόμα |
||
Medium |
Rosberg |
1m49.520s |
Soft |
Rosberg |
1m46.999s |
Soft Proto |
Rosberg |
1m49.481s |
Supersoft |
Rosberg |
1m46.744s |
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα