Δοκιμάζουμε το Tivoli 1.6 diesel 4x4

Δοκιμάζουμε το Tivoli 1.6 diesel 4x4

Η νέα εποχή της SsangYong καθρεφτίζεται ξεκάθαρα στο Tivoli, το πιο όμορφο σχεδιαστικά και με ποιοτικό εσωτερικό μοντέλο που έχει παρουσιάσει εδώ και πολλά χρόνια.

Δοκιμάζουμε το Tivoli 1.6 diesel 4x4
Διαθέσιμο με κινητήρες βενζίνης και diesel στα 1.600 cc, με κίνηση στους μπροστινούς ή σε όλους τους τροχούς, με μηχανικό ή αυτόματο κιβώτιο, το μήκους 4,2 m. SUV δίνει πολλές δυνατότητες επιλογής. Η δική μας είναι αυτή με τον πετρελαιοκινητήρα, αυτόματο σύστημα μετάδοσης και σύστημα 4×4.

Ο 1.6 diesel της SsangYong μπορεί να υστερεί σε ισχύ του 1.6 βενζίνης (115 ίπποι έναντι 128), όμως έχει σχεδόν διπλάσια ροπή (30,6 kgm έναντι 16,3 kgm), ένα στοιχείο απαραίτητο για ένα αυτοκίνητο που θα ταξιδέψει φορτωμένο και σε ορισμένες στιγμές της «ζωής» του θα κληθεί να περάσει από δύσβατα σημεία. Το 6τάχυτο αυτόματο κιβώτιο της AISIN δεν είναι το πιο γρήγορο της αγοράς, όμως προσφέρει ευκολία στις καθημερινές μετακινήσεις στην πόλη.



Η SsangYong εφοδιάζει την τετρακίνητη έκδοση με πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων (το προσθιοκίνητο Tivoli έχει ημιάκαμπτο άξονα), γεγονός που επηρεάζει θετικά τόσο την παρεχόμενη άνεση όσο και την οδική συμπεριφορά του μικρού SUV. Το σύστημα «Αctive 4WD» – όπως το ονομάζει ο κατασκευαστής – έχει τη δυνατότητα κλειδώματος για πέρασμα από δύσβατα σημεία (σε ταχύτητες έως 40 km/h) και ελέγχει την κατανομή της ροπής στους δύο άξονες, στέλνοντας έως το 50% στους πίσω τροχούς.
Κλείσιμο

Με δεδομένη τη σχετικά μικρή απόσταση από το έδαφος (16,7 cm), το Tivoli εκμεταλλεύεται την υψηλή ροπή του πετρελαιοκινητήρα e-XDi160 και την τετρακίνηση για να κινηθεί εκτός δρόμου. Το SUV της SsangYong αποδείχθηκε ένας αξιόπιστος συνεργάτης σε off-road διαδρομές, καθώς περάσαμε από νεροφαγώματα και άλλα δύσκολα σημεία χωρίς να προβληματιστούμε.

Αλλά και στην άσφαλτο, το Tivoli ταξιδεύει με ασφάλεια, χωρίς σημαντικές κλίσεις και με ικανοποιητική ποιότητα κύλισης. Θόρυβοι από την αεροδυναμική αντίσταση και τον κινητήρα θα περάσουν στην καμπίνα των επιβατών μόνο σε υψηλές ταχύτητες. Το μόνο αρνητικό της τετρακίνησης είναι η υψηλότερη κατανάλωση, που δύσκολα θα διατηρηθεί κάτω από τα 7 lt/100 km.



Στα πλεονεκτήματα του αυτοκινήτου προστίθεται η after sales πολιτική της εταιρείας, που το συνοδεύει από εργοστασιακή εγγύηση και δωρεάν οδική βοήθεια για 5 χρόνια. Στην έκδοση της δοκιμής μας, το Tivoli προσφέρει ένα ολοκληρωμένο πακέτο για όσους αναζητούν ένα μικρό μεν SUV, όμως με πλούσιους χώρους, καλά εξοπλισμένο και ικανό εκτός δρόμου.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙKA

Κινητήρας: 1.597 cc
Ισχύς: 115 PS /3.400-4.000 rpm
Ροπή: 30,6 kgm /1.500-2.500 rpm
Μετάδοση: Σε όλους τους τροχούς
Κιβώτιο: Αυτόματο 6 σχέσεων
Τελική ταχύτητα: 172 km/h
Μεικτή κατανάλωση: 7,4 lt/100 km (δοκιμής)
Εκπομπές CO2: 156 gr/km
Βάρος: 1.490 kg
Διαστάσεις (Μ/Π/Υ): 4202/1798/1590 mm
Χώρος αποσκευών: 327 lt
Τέλη κυκλοφορίας: 288,6 €
Τιμή: 26.160 €


Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης