Οδηγούμε το Abarth 595 Competizione!

Οδηγούμε το Abarth 595 Competizione!

Με αναλογία kg/PS στο 5.9, επιτάχυνση 0-100km/h στα 6.7sec και τελική ταχύτητα 225km/h και οδική συμπεριφορά καρτ.

Οδηγούμε το Abarth 595 Competizione!
Το Abarth 595 Competizione είναι η πιο ισχυρή έκδοση του νέου Abarth 500.  Στην βάση βρίσκεται το «απλό» Abarth 595 με 145PS. Ακολουθεί το Abarth 595 Turismo που έχει και ανοιγόμενη οροφή με 165PS.

Το Competizione είναι ότι πιο κοντά μπορεί ν’ αποκτήσει κανείς σε αγωνιστικό
αλλά με άδεια κυκλοφορίας για το δρόμο. Όπως λέει και η Abarth στην επικοινωνιακή της καμπάνια είναι έτοιμο για στροφές. Το ανανεωμένο Abarth 595 Competizione είναι προσθιοκίνητο και διαθέτει μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης Abarth DAM. Ο εμπρός προφυλακτήρας έχει δεχτεί νέα αεροδυναμική σχεδίαση που προσφέρει 18% καλύτερη ψύξη, η εξάτμιση έχει ειδικά ρυθμισμένη ακουστική (Record Monza & Record Modena), το τιμόνι έχει νέο πρόγραμμα χαρτογράφησης για ακόμη μεγαλύτερη ακρίβεια τα αμορτισέρ της Koni προσφέρουν καλύτερο κράτημα και αμεσότητα. Όσον αφορά στην αισθητική το νέο τιμόνι είναι από ανθρακόνημα και αλκαντάρα, οι νέας σχεδίασης ζάντες προσφέρουν καλύτερη ψύξη φρένων ενώ τα πολυελλεπτικά φώτα βοηθούν στη γρήγορη οδήγηση τη νύχτα. Στο κέντρο του ταμπλό πλέον δεσπόζει η οθόνη των 7 ιντσών με ειδικά γραφικά της Abarth.
Κλείσιμο




Πριν οδηγήσουμε το Abarth 595 Competizione
είχαμε την ευκαιρία για μια συζήτηση εις βάθος με τον επικεφαλής της Abarth, Πάολο Γκαγιάρντο. Έναν άνθρωπο παθιασμένο με τη λεπτομέρεια και τα σπορ αυτοκίνητα.

Ποιο είναι το όριο εξέλιξης για το 500 Abarth, είναι τα 180PS οροφή για το 595;
Εγώ το 595 το θεωρώ ακόμη περισσότερο Abarth, γιατί είναι πολύ ιδιαίτερο πρότζεκτ. Καταρχάς αφορά αυτούς που θέλουν κινούνται εκτός των συνηθισμένων ορίων. Παρότι είναι ένα πολύ γρήγορο μικρό αυτοκίνητο όταν το οδηγείς αισθάνεσαι απόλυτα ασφάλεια και ότι πάντα έχεις τον έλεγχο. Ταυτόχρονα μιλάμε για μια εκπληκτική απόδοση γιατί είναι ένα πολύ μικρό αυτοκίνητο μ' έναν πολύ δυνατό κινητήρα, ο συνδυασμός είναι μοναδικός, δεν υπάρχει τίποτα παρόμοιο. Θα σας φανεί περίεργο αλλά το θεωρώ αγχολυτικό, κάτι σαν καταλύτη πίεσης. Οδηγώντας το κάθε μέρα, γιατί το 595 Competizione είναι αυτοκίνητο για κάθε μέρα, η έκκριση αδρεναλίνης που προκαλεί και ο ενθουσιασμός παίζουν σημαντικό ρόλο. Πας το πρωί στο γραφείο και δεν χρειάζεσαι καφέ σ' έχει ξυπνήσει για τα καλά το Abarth. Επιστρέφοντας το βράδυ μετά από μια δύσκολη μέρα στη δουλειά το ίδιο όταν είσαι κουρασμένος, σε ανεβάζει, σε εξιτάρει απομακρύνοντας την ένταση και το άγχος.



Αγοράζουν το 500 Abarth περισσότερο άντρες ή γυναίκες;
Θα σας κάνει εντύπωση αν σας πω ότι πρόκειται για μια έκδοση που προτιμούν πάρα πολλές γυναίκες, είναι σχεδόν μοιρασμένο το ποσοστό. Τις γυναίκες  δεν τις ενδιαφέρει τόσο η απόλυτη επίδοση αλλά ο χαρακτήρας του αυτοκινήτου και το πόσο άμεσο είναι στις εντολές τους.  Ακόμη και σε μια δύσκολη κατάσταση που χρειάζεσαι άμεση αντίδραση το αυτοκίνητο είναι πάντα εκεί. Έχεις περίσσεια δύναμης, πάντα υπό τον απόλυτο έλεγχο και αυτό το κάνει ξεχωριστό. Το αυτοκίνητο που κατασκευάζουμε είναι ακριβώς αυτό που θέλουν οι πελάτες μας και αυτός είναι ο μοναδικός χαρακτήρας της Abarth. Δεν κάνουμε συμβιβασμούς γιατί ξέρουμε ότι υπάρχει ένα κοινό που ψάχνει καθαρή ανόθευτη αίσθηση και δίνει μεγάλη σημασία σ' αυτό.

Η λεπτομέρεια κάνει τελικά τη διαφορά;
Είτε το πιστεύετε είτε όχι οι πελάτες μας είναι εντελώς διαφορετικοί μεταξύ τους ως άνθρωποι. Έχουμε τους πιτσιρικάδες που ψάχνουν την απόδοση, έχουμε τους σαραντάρηδες που αναζητούν νέες συγκινήσεις και έκκριση αδρεναλίνης αλλά και τους πάνω από πενήντα ετών που θέλουν να συνεχίσουν να αισθάνονται νέοι. Η Abarth απευθύνεται σε όλες τις γενιές και σ' αυτούς που θέλουν να ξεχωρίζουν ουσιαστικά και αναζητούν πραγματικά συναισθήματα. Γι' αυτό και οι πωλήσεις μας έχουν αυξηθεί τόσο πολύ τα τελευταία χρόνια σ' όλη την Ευρώπη. Φτιάχνουμε αυτοκίνητα που απευθύνονται σε ανθρώπους παθιασμένους για την οδήγηση. Η συνεργασία μας με την αγωνιστική ομάδα της Yamaha περιλαμβάνει και την διάθεση αυτοκινήτων στους αναβάτες και το γενικό διευθυντή της ομάδας. Η σχέση μας είναι πέρα από τα τυπικά και τόσο ο Λορέντζο όσο και ο Βαλεντίνο είναι ενθουσιασμένοι με το 595 Competizione, λένε ότι βρίσκεται πολύ πέρα από τις προσδοκίες τους. Το να δημιουργείς συναισθήματα στον οδηγό είναι η φιλοσοφία μας και ξέρουμε καλά ότι υπάρχει ένα κοινό που αναζητά ακριβώς αυτό.  



Στρίψε κι άλλο θα τ' αντέξω...

Μετά από μια τέτοια συζήτηση καθίσαμε στη θέση του οδηγού
και αρχίσαμε να κοιτάμε το εσωτερικό του 595 Competizione. Τα μπάκετ της Abarth, αγκαλιάζουν το σώμα, το τιμόνι είναι σκέτη πρόκληση, βάζεις μπροστά και ο ήχος από την εξάτμιση σε τσιγκλάει. Καθότι δημόσιος δρόμος, στεναδούρι ανηφορικό με αλλεπάλληλες στροφές, 2ας ή 3ης στο κιβώτιο αποφασίζουμε να προσεγγίσουμε το θέμα σταδιακά. Αργά στην αρχή λοιπόν, η πρώτη διαπίστωση είναι ότι η ανάρτηση δεν κοπανάει, αντίθετα είναι εξαιρετικά άνετη για το χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Μετά η ροπή του κινητήρα σου επιτρέπει να κινείσαι με μια ταχύτητα πάνω, υπάρχει θετική απόκριση στο γκάζι σε όλο το φάσμα στροφών. Αριστερό πέταλο φρενάρω οριακά στρίβω πρώτα το κεφάλι και σταδιακά το τιμόνι. Ουδέτερη είσοδος δίνω γκάζι σταδιακά από το μέσο της στροφής προς την έξοδο μειώνοντας τη γωνία στροφής του τιμονιού. Το 595 εκτοξεύεται σα βέλος από ανθρακόνημα που έφυγε από καλοζυγισμένο τόξο. «Δε μπορεί να μη σπινάρει» σκέφτομαι και επίτηδες με άτσαλες κινήσεις προσπαθώ να το φέρω σε δύσκολη θέση στο επόμενο πέταλο. Το διαφορικό πιάνει δουλειά το 595 ανοίγει λίγο την τροχιά του και χωρίς να χάσει καθόλου ταχύτητα βγαίνει γρήγορα. Πατημένη καμπή με 4η στο κιβώτιο, φρένα με τους τροχούς στριμμένους για την δεξιά 180 μοιρών που ακολουθεί. Το πίσω μέρος δεν αποσταθεροποιείται δε σε αγχώνει, πράγμα που δεν φαντάζεσαι από ένα αυτοκίνητο με τόσο κοντό μεταξόνιο. Αντίθετα και ακριβώς λόγω μήκους το 595 Cοmpetizione έχει την ακρίβεια την αμεσότητα και την ευελιξία ενός καρτ. Αισθάνεσαι πως το γκάζι είναι συνδεδεμένο με το μυαλό σου και μπορείς να κάνεις ότι θέλεις χωρίς καμία καθυστέρηση ή φιλτράρισμα.
Με δυσκολία αποφασίζουμε να οδηγήσουμε και τις μικρότερες εκδόσεις το μυαλό μας γυρνάει συνεχώς στο Competizione. Να το κάνω άλλη μια βόλτα κύριε;



Το 595 Competizione μαζί με το 124 Spider στον κήπο της βίλας Amista.

Τεχνικά χαρακτηριστικά Abarth 595 Competizione
Κινητήρας: 
1.368 cc
Ισχύς: 180 PS/5500 rpm
Ροπή: 25.7 kgm/3000 rpm
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
Επιτάχυνση 0-100 km/h: 6.7 sec
Τελική ταχύτητα:  225 km/h
Μικτή κατανάλωση (/100 km): 6,0 lt
Εκπομπές CO2: 139 gr/km
Κιβώτιο: Χειροκίνητο 5 σχέσεων
Βάρος: 1062 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 3.660/1.627/1.485 mm
Χώρος αποσκευών: 182 lt
Τέλη κυκλοφορίας: 169 ευρώ
Τιμή: 32.487 ευρώ  


Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης