Subaru XV: Διδάσκει... τετρακίνηση

Subaru XV: Διδάσκει... τετρακίνηση

Η δοκιμή μακράς διάρκειας σε εντός και εκτός δρόμου διαδρομές με το νέο μικρομεσαίο SUV της ιαπωνικής μάρκας, συνεχίζεται με αμείωτους ρυθμούς...

Δοκιμή μακράς διάρκειας στο Subaru XV
Αναμφίβολα, μιλάμε για μια ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα πρόταση στην αγορά των μικρομεσαίων τετρακίνητων crossover. Πιστεύουμε ότι το XV είναι το πιο σκληροπυρηνικό crossover σε ό,τι αφορά τις εκτός δρόμου δυνατότητές του, οι οποίες δεν έχουν σε τίποτα να ζηλέψουν αυτές ενός μεγάλου και πολύ πιο ακριβού SUV.

Το Subaru XV διαθέτει τον ατμοσφαιρικό boxer κινητήρα της Subaru των 1.6 lt, με πληθώρα πλεονεκτημάτων όπως το χαμηλό κέντρο βάρους, η άμεση απόκριση και ευστροφία, αλλά και ο μικρός χώρος που καταλαμβάνουν. Με το XV -το οποίο έχει 22 εκατοστά απόσταση από το έδαφος- κινηθήκαμε άνετα σε δύσκολους χωματόδρομους, στους οποίους άλλα crossover δεν θα τολμούσαν καν να πατήσουν.

Σύμμαχός μας και η τετρακίνηση της Subaru, η οποία κατά πολλούς θεωρείται πως είναι η καλύτερη και αποτελεσματικότερη που υπάρχει αυτή τη στιγμή σε αυτοκίνητα παραγωγής. Οι διακόπτες απενεργοποίησης, βοηθούν τον οδηγό, σε μικτές συνθήκες, να φτιάξει πρόσφυση σπινάροντας. Στον δρόμο ο ατμοσφαιρικός κινητήρας του XV έχει άμεση απόκριση στο γκάζι, καθώς και τα περιθώρια ενεργητικής ασφάλειας για ένα προσπέρασμα σε επαρχιακό δρόμο.

Κλείσιμο
Αναμφίβολα το XV με τον boxer κινητήρα κινείται σαφώς πιο σβέλτα απο ότι... ακούγονται σε κάποιον οι 114 ατμοσφαιρικοί ίπποι. Στην πράξη η δύναμη αποδεικνύεται επαρκής για να κινήσει με ασφάλεια μια οικογένεια.

Η δυνατότητα επιλογής «L» στο αυτόματο κιβώτιο κολακεύει τις ρεπρίζ.  Το μοντέλο δοκιμής μας διέθετε το κιβώτιο συνεχούς μεταβαλλόμενης μετάδοσης (CVT) που σε συνδυασμό με το σύστημα Start/Stop (με εντυπωσιακά διακριτική λειτουργία) βοηθούν στην εξοικονόμηση καυσίμου.

Αν επιλέξετε XV με το συγκεκριμένο κιβώτιο (CVT), να γνωρίζετε πως ρόλο κεντρικού διαφορικού παίζει ένας πολύδισκος συμπλέκτης, με την αρχική κατανομή να είναι 60%-40%, ενώ στην περίπτωση που επιλέξετε το 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο υπάρχει ένας συνεκτικός συμπλέκτης με κατανομή 50%-50%.


ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Κινητήρας: 1.599 cc
Ισχύς: 114 PS/5.600 rpm
Ροπή: 15.3 kgm/4.000 rpm
Μετάδοση: 4x4
Επιτάχυνση 0-100 km: 13,8 sec
Τελική ταχύτητα: 175 km/h
Μικτή κατανάλωση (/100 km): 6,0 lt
Εκπομπές CO2: 146 gr/km
Κιβώτιο: Συνεχώς μεταβαλλόμενης μετάδοσης (CVT)
Βάρος: 1.370 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.450x1.780x1.525 mm
Χώρος αποσκευών: 310 lt (380 με κιτ αντί ρεζέρβας)
Τέλη κυκλοφορίας: 270,1€
Τιμή: από 24.500€







Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

Δείτε Επίσης