Άρχισε η παραγωγή του νέου V6 της Infiniti

Άρχισε η παραγωγή του νέου V6 της Infiniti

Το Q50 θα είναι το πρώτο μοντέλο της Infiniti που θα έχει τη χαρά να φιλοξενήσει κάτω από το καπό του το νέο εξακύλινδρο κινητήρα με την κωδική ονομασία «VR30».

Άρχισε η παραγωγή του νέου V6 της Infiniti
Η παραγωγή του άρχισε στο εργοστάσιο του Ιουάκι στην Ιαπωνία, το οποίο είχε δεχτεί σοβαρό πλήγμα από τον καταστροφικό σεισμό του Μαρτίου 2011. Ο 3.0 V6 με διπλό turbo θα είναι διαθέσιμος αποκλειστικά για μοντέλα της Infiniti και θα κυκλοφορήσει σε δύο εκδόσεις ισχύος, με 304 και 405 ίππους. Στην Ευρώπη θα εισαχθεί μόνο η πιο δυνατή παραλλαγή του, την οποία θα δούμε και στο coupe Q60. H μέγιστη ροπή των 48,4 kgm είναι διαθέσιμη από τις 1.600 έως τις 5.200 rpm. Ο κινητήρας φέρει δύο αντλίες νερού αλλά και σένσορα που επιτρέπει στη φτερωτή να περιστρέφεται πιο γρήγορα και να παράγει επιπλέον ισχύ.



Κλείσιμο
Οι μηχανολόγοι της Infiniti εξέλιξαν ένα υδρόψυκτο intercooler για πιο άμεση ψύξη του αέρα, ώστε να περιοριστεί το φαινόμενο του turbo lag. Στον κινητήρα έχει τοποθετηθεί βαλβίδα westgate με νέο ηλεκτρονικό σύστημα ενεργοποίησης, για βέλτιστη ροή των καυσαερίων και χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου. Σε σχέση με τον 3.7 V6 που αντικαθιστά, ο νέος εξακύλινδρος κινητήρας είναι κατά 14 kg ελαφρύτερος, ζυγίζοντας 194,8 kg (220,6 kg μαζί με το turbo και το intercooler).

Το Infiniti Q50 με το νέο 3.0 V6 (αλλά και στην υβριδική έκδοση) θα εφοδιάζεται με ρυθμιζόμενες αναρτήσεις αλλά και τη νέα γενιά του συστήματος διεύθυνσης Direct Adaptive Steering, το οποίο υπόσχεται καλύτερη πληροφόρηση και πιο άμεση αντίδραση των τροχών στις εντολές του οδηγού.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

Δείτε Επίσης