Οδηγούμε στη Γερμανία το Tivoli με τον 1.6 diesel

Οδηγούμε στη Γερμανία το Tivoli με τον 1.6 diesel

Η SsangΥong γυρίζει σελίδα και «επιτίθεται» στην ευρωπαϊκή αγορά με το Tivoli να αποτελεί το πυρηνικό της όπλο! Ειδικά τώρα που προσφέρεται και με diesel κινητήρα!

Οδηγούμε στη Γερμανία το Tivoli με τον 1.6 diesel
Όσα ξέρατε για την κορεάτικη μάρκα, ξεχάστε τα. Σκεφτείτε μία λευκή κόλλα χαρτί, στην οποία αρχίζει να γράφεται μία νέα ιστορία, με το πρώτο κεφάλαιο να έχει τον τίτλο «Tivoli». Με τις πωλήσεις του να προχωρούν με γεωμετρική πρόοδο και τους… παραγωγούς να ετοιμάζουν και sequel με μία ακόμα μεγαλύτερη έκδοση που θα βασίζεται στο πρωτότυπο XLV-Air. Αλλά πριν το αύριο, ας αξιολογήσουμε το τώρα. Σας έχουμε ήδη παρουσιάσει τη βενζινοκίνητη εκδοχή του Tivoli, που κυκλοφορεί εδώ και μερικούς μήνες στους ελληνικούς δρόμους. Αν το έχετε ανταμώσει, σίγουρα θα σας έχει τραβήξει το βλέμμα. Οι Κορεάτες έχουν επιτέλους δημιουργήσει ένα μοντέρνο και καλαίσθητο Baby-SUV, με χαρακτήρα και ταυτότητα, παιχνιδιάρικη διχρωμία αλλά και ουσία. Δεν είναι τυχαίο πως κοσμεί τη λίστα των υποψηφίων για τον τίτλου του «Παγκοσμίου Αυτοκινήτου της Χρονιάς».

Αισθητικά και… πρακτικά έχει το «πακέτο» που οδηγεί σε διακρίσεις. Το ίδιο ευχάριστο είναι και το ευρύχωρο εσωτερικό του, με καλή θέση οδήγησης, ακόμα καλύτερη ορατότητα και πρακτικούς διακόπτες. Ο πίνακας οργάνων «supervision» προσφέρει εναλλαγή απόχρωσης φωτισμού (αν και με άτολμο σχεδιασμό) ενώ η ποιότητα των πλαστικών θα μπορούσε να είναι και καλύτερη. Κάπου εδώ όμως πρέπει να λάβει κανείς υπόψη πως πρόκειται για ένα value from money αυτοκίνητο που προσφέρει «πολλά για λίγα».

Κλείσιμο


Στα… πολλά, συγκαταλέγεται πλέον και ο 1600αρης πετρελαιοκινητήρας που δοκιμάσαμε στους γερμανικούς δρόμους και αναμφίβολα «κουμπώνει» τέλεια με το Tivoli. Ο e-XDi160 είναι προδιαγραφών Euro6 με στροβιλοσυμπιεστή μεταβλητής γεωμετρίας, αποδίδει 115 PS στις 3400-4000 rpm και 30,6 kgm ροπής από τις 1.500 rpm. Κοινώς, τραβάει από χαμηλά και κινεί το 1355 κιλών Tivoli σβέλτα. Παράλληλα, καίει πολύ λιγότερο από τη βενζινοκίνητη έκδοση, με την εργοστασιακή τιμή της μέσης κατανάλωσης να ορίζεται στα 4,2 lt/ 100 km, με τις εκπομπές ρύπων CO2 στα 109 gr/km. Τα παραπάνω αφορούν στην έκδοση με το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο (που το προτιμάμε από το 6άρι αυτόματο της AISIN) που έρχεται στάνταρ με το σύστημα ISG (Idle Stop & Go).

Όμως το νέο… αίμα στη γκάμα του Tivoli αφορά και τετρακίνηση. Το σύστημα Smart 4WD ρυθμίζει την κατανομή ροπής στους δύο άξονες, με τους Κορεάτες να το προσφέρουν με ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων πίσω. Το «πακέτο» αυτό βελτιώνει αισθητά τη συμπεριφορά του Tivoli στο δρόμο, χαρίζοντάς του σταθερότητα και… έξτρα πόντους στη λίστα στοιχείων που μπορούν να σας πείσουν για τη νέα εποχή της SsangYong. Όταν έρθει και στα μέρη μας, θα το δοκιμάσουμε και σε πιο απαιτητικά τερέν για να έχουμε ολοκληρωμένη εικόνα για τις δυνατότητές της 4κίνητης έκδοσης. Πάντως όσα ξέρουμε ήδη πως προσφέρει το 2WD, ειδικά με τον 1.6lt diesel και τον πλούσιο βασικό εξοπλισμό, η αφετηρία των 17.970 ευρώ ως τιμή απόκτησης, θα πρέπει να βάζει κάθε επίδοξο αγοραστή σε σκέψεις. Η SsangYong άλλαξε και το Tivoli θα αποτελέσει δυναμικό παίκτη στην κατηγορία.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙKA
Κινητήρας: 1597 cc
Ισχύς: 115 PS /3400-4000 rpm
Ροπή: 30.6 kgm /1500-2500 rpm
Μετάδοση: στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: 6 σχέσεων μηχανικό ή 6άρι αυτόματο
Τελική ταχύτητα: 175/172 km/h
Μεικτή κατανάλωση (l/100km): 4.2-5.5
Εκπομπές CO2: 109-146 gr/km
Βάρος: 1355-1390 kg
Διαστάσεις (Μ/Π/Υ): 4202/1798/1590 mm
Χώρος αποσκευών: 423 lt
Τέλη κυκλοφορίας: 98.1 / 248.2 €
Τιμή: από 17.970 € (με απόσυρση)


Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης