To MX-5 χάνει την οροφή του και... κιλά

To MX-5 χάνει την οροφή του και... κιλά

Δύο πρωτότυπες εκδόσεις του δημοφιλούς της roadster παρουσιάζει η Mazda στη SEMA, τη μεγαλύτερη έκθεση after market που διεξάγεται κάθε χρόνο στο Λας Βέγκας.

To MX-5 χάνει την οροφή του και... κιλά
Τα MX-5 Spyder και MX-5 Speedster είναι ακόμη πιο ελαφριά από το μοντέλο παραγωγής και ταυτόχρονα τονίζουν την απόλαυση του να οδηγεί κάποιος ένα cabrio. Και τα δύο εφοδιάζονται με το 2λιτρο βενζινοκινητήρα SKYACTIV-G.

Σύμφωνα με το δελτίο Τύπου της Mazda, οι σχεδιαστές της εμπνεύστηκαν από τα roadster προηγουμένων δεκαετιών για να δημιουργήσουν τα δύο εκθεσιακά αυτοκίνητο. Το ασημί MX-5 Spyder φέρει μία μικρή, αποσπώμενη, υφασμάτινη οροφή, αεροδυναμικό πακέτο από ανθρακόνημα, ζάντες ελαφρού κράματος 17 ιντσών (με ελαστικά 225/45) και δερμάτινο εσωτερικό. Το βάρος του φθάνει τα 1.043 kg.

Το βάρος του γαλάζιου MX-5 Speedster είναι ακόμη χαμηλότερο (στα 943 kg). Όπως χαμηλότερα κάθεται και στο δρόμο χάρη στη ρυθμιζόμενη ανάρτηση (κατά 30 mm σε σχέση με το MX-5 παραγωγής). Από τις φωτογραφίες ότι δεν φέρει καν παρμπρίζ, ενώ ο περιορισμός του βάρους έχει εξασφαλιστεί και μέσω της τοποθέτησης ανθρακονημάτινων θυρών και καθισμάτων. Εδώ οι τροχοί είναι 16 ιντσών και πατούν σε ελαστικά 225/50.


Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης