F1: Παρουσίαση όλων των ομάδων

F1: Παρουσίαση όλων των ομάδων

Σε λίγες μέρες όλοι οι οδηγοί και τα μονοθέσια που συμμετέχουν στο παγκόσμιο πρωτάθλημα της F1 για το 2008 θα παραταχθούν στη γραμμή εκκίνησης του GP της Αυστραλίας. Ας ρίξουμε μια ματιά στις πιο σημαντικές πληροφορίες των ομάδων που πρέπει να γνωρίζει κάθε φίλος της Formula 1:

 

F1: Παρουσίαση όλων των ομάδων

Σε λίγες μέρες όλοι οι οδηγοί και τα μονοθέσια που συμμετέχουν στο παγκόσμιο πρωτάθλημα της F1 για το 2008 θα παραταχθούν στη γραμμή εκκίνησης του GP της Αυστραλίας. Ας ρίξουμε μια ματιά στις πιο σημαντικές πληροφορίες των ομάδων που πρέπει να γνωρίζει κάθε φίλος της Formula 1:

 

Ferrari
1.Κίμι Ράικονεν (Φινλανδός, 28 ετών, 122 εκκινήσεις, 15 νίκες)
2. Φελίπε Μάσα (Βραζιλιάνος, 26 ετών, 88 εκκινήσεις, 5 νίκες)
Αγωνιστικός διευθυντής στη θέση του Ζαν Τοντ, ο Στέφανο Ντομινεκάλι. Τεχνικός διευθυντής ο Άλτο Κόστα. Η F2008 είναι το πρώτο του δημιούργημα. Πρόκειται για εξέλιξη της F2007 και όχι για νέο μονοθέσιο. Ο Ράικονεν με ψυχολογία πρωταθλητή φαντάζει φαβορί, αλλά ο Μάσα επιμένει ότι έχουν ίση μεταχείριση.

 

Κλείσιμο

BMW Sauber
3. Νικ Χάιντφελτ (Γερμανός, 29 ετών, 139 εκκινήσεις)
4. Ρόμπερτ Κουμπίτσα (Πολωνός, 23 ετών, 22 εκκινήσεις)
Στις δοκιμές εξέλιξης δεν φάνηκαν ανταγωνιστικοί, αλλά ο Μάριο Τάισεν επιμένει ότι φέτος θα πάρουν την πρώτη τους νίκη. Ο Χάιντφελτ έχει την εμπειρία, ο Κουμπίτσα την ταχύτητα και η ομάδα τα χρήματα για συνεχή εξέλιξη μέσα στη χρονιά. Μένει να δούμε εάν θα μπορέσουν να «διορθώσουν» τα προβλήματα της F1.08.

 

Renault
5. Φερνάντο Αλόνσο (Ισπανός, 26 ετών, 105 εκκινήσεις, 19 νίκες)
6. Νέλσον Πικέ (Βραζιλιάνος, 23 ετών, 0 εκκινήσεις)
Επιστρέφοντας ο Αλόνσο βρήκε την παλιά του ομάδα με πεσμένη ψυχολογία, λόγω της κακής περσινής χρονιάς. Στην R28 έχουν ελαχιστοποιηθεί τα περσινά προβλήματα, όμως αυτό δεν αρκεί. Πρέπει να βελτιωθεί και η ταχύτητα. Ο γιος του μεγάλου Πικέ, με τις ευλογίες του μάνατζερ-αγωνιστικού διευθυντή Φλάβιο Μπιατόρε, κάνει το ντεμπούτο του.

 

Williams Toyota
7. Νίκο Ρόζμπεργκ (Φινλανδός, 22 ετών, 25 εκκινήσεις)
8. Καζούκι Νακατζίμα (Ιάπωνας, 23 ετών, 1 εκκίνηση)
Βρίσκονται σε εξαιρετική φόρμα. Είναι η πρώτη μικρή ιδιωτική ομάδα που ωφελείται από τη σταθερότητα των κανονισμών και τις περικοπές εξόδων ώστε να παρουσιάσει ανταγωνιστικό μονοθέσιο. Εάν είχαν χρήματα για συνεχή εξέλιξη μέσα στη χρονιά, θα ήταν φαβορί για την 3η θέση. Ο Ρόζμπεργκ υπέγραψε νέο συμβόλαιο με την ομάδα.

 

Red Bull Renault
9. Ντέιβιντ Κούλθαρντ (Σκωτσέζος, 36 ετών, 229 εκκινήσεις, 13 νίκες)
10. Μαρκ Γουέμπερ (Αυστραλός, 31 ετών, 104 εκκινήσεις)
Έχοντας ένα κορυφαίο τεχνικό δίδυμο, τους Νιούι και Ουίλις, περίμενε κανείς φέτος θαύματα. Όμως η RB4 στις δοκιμές εξέλιξης δεν έδειξε ικανή για κάτι τέτοιο. Η αξιοπιστία βελτιώθηκε, αλλά η ταχύτητα δεν αυξήθηκε. Αντίθετα, γίνεται έντονα αισθητή η πίεση από την «μικρή» ομάδα του ομίλου, την Toro Rosso.

 

Toyota
11. Γιάρνο Τρούλι (Ιταλός, 33 ετών, 184 εκκινήσεις, 1 νίκη)
12. Τίμο Γκλοκ (Γερμανός, 25 ετών, 4 εκκινήσεις)
Η TF108 είναι ένα εντελώς καινούργιο μονοθέσιο. Στην Toyota θέλουν να αφήσουν πίσω τους το παρελθόν και να παρουσιαστούν ανταγωνιστικοί. Ο Τρούλι στις τελευταίες του δηλώσεις φάνηκε αισιόδοξος, ενώ και οι χρόνοι του ήταν καλοί. Ο Γκλοκ θα πρέπει να πείσει ότι αξίζει τη θέση.

 

Toro Rosso Ferrari
14. Σεμπαστιάν Μπουρντέ (Γάλλος, 28 ετών, 0 εκκινήσεις)
15. Σεμπαστιάν Φέτελ (Γερμανός, 20 ετών, 8 εκκινήσεις)
Έχει ίσως το πιο καυτό δίδυμο πιλότων. Ο τέσσερις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής στα CART Σεμπαστιάν Μπουρντέ αλλά και ο πιο ταλαντούχος πιλότος της F1, ο Φέτελ. Θα ξεκινήσουν τη χρονιά με το περσινό μονοθέσιο, μέχρι την Ισπανία και μετά θα αρχίσουν να χρησιμοποιούν το νέο, το οποίο φέρει την υπογραφή του Νιούι.

 

Honda
16. Τζένσον Μπάτον (Βρετανός, 28 ετών, 136 εκκινήσεις, 1 νίκη)
17. Ρούμπενς Μπαρικέλο (Βραζιλιάνος, 35 ετών, 250 εκκινήσεις, 9 νίκες)
Θα είναι μια μεταβατική χρονιά για την Honda. Ο Ρος Μπρον ανέλαβε χρέη αγωνιστικού διευθυντή και προσπαθεί να βάλει σε «τάξη τα ασυμμάζευτα». Το φετινό μονοθέσιο είναι σταθερό στο φρενάρισμα, αλλά όχι γρήγορο. Μπάτον και Μπαρικέλο δείχνουν να ενδιαφέρονται μόνο για τις αμοιβές τους…

 

Super Aguri Honda
18. Τακούμα Σάτο (Ιάπωνας, 30 ετών, 87 εκκινήσεις)
19. Άντονι Ντέιβιντσον (Βρετανός, 28 ετών, 20 εκκινήσεις)
Η επιβεβαίωση της συμμετοχής της στο φετινό πρωτάθλημα ήρθε πριν τέσσερις μέρες, όταν άρχισαν να φτάνουν τα μέλη της ομάδας στην Αυστραλία. Χωρίς αυτό να σημαίνει ότι αποκλείεται κάποια δυσάρεστη έκπληξη της τελευταίας στιγμής... Χωρίς λεφτά, ούτε λόγος για ανταγωνισμό, εξέλιξη ή αγωνιστική διάθεση.

 

Force India Ferrari
20. Άντριαν Σούτιλ (Γερμανός, 24 ετών, 17 εκκινήσεις)
21. Τζιανκάρλο Φισικέλα (Ιταλός, 35 ετών, 196 εκκινήσεις, 3 νίκες)
Η F1 αποκτά εθνική ομάδα, την εθνική Ινδίας. Με έντονες εθνικιστικές και προσωπικές εξάρσεις ο Βιτζάι Μάια βάφτισε το μονοθέσιο της ομάδας και κάνει λόγο για Ινδό πιλότο στο ινδικό GP το 2010. Αν δεν έχει βαρεθεί να πληρώνει ως τότε… Σε αγωνιστικό επίπεδο ένας Γκασκόιν δεν αρκεί να φέρει την άνοιξη!

 

McLaren Mercedes
22. Λιούις Χάμιλτον (Βρετανός, 22 ετών, 17 εκκινήσεις, 4 νίκες)
23. Έκι Κοβαλάινεν (Φινλανδός, 26 ετών, 17 εκκινήσεις)
Παρότι μηδενίστηκαν πέρυσι, δεν θα πάρουν την τελευταία θέση στα πιτ αλλά την Πέμπτη, ανάμεσα σε Williams και Red Bull. O Ντένις θα αποχωρήσει κάποια στιγμή μέσα στη χρονιά και θα ήθελε να το κάνει με το κεφάλι ψηλά. Η ΜΡ4/23 είναι άκρως ανταγωνιστική, ο Κοβαλάινεν εξίσου γρήγορος με τον Χάμιλτον και η ομάδα αναμφισβήτητα θα διεκδικήσει τον τίτλο.

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης