Η αναγκαιότητα της συνεχούς εκπαίδευσης στη σχολική ψυχολογία
DTM: Σπρώξε τον έξω!
Επεισοδιακός ήταν ο 5ος διπλός αγώνας του Γερμανικού Πρωταθλήματος Τουρισμού με τη βροχή στη Στύρια να παίζει το ρόλο της. Νικητής στον πρώτο αγώνα ήταν ο Edoardo Mortara που αγωνίζεται για λογαριασμό της Abt με Audi. Στο δεύτερο αγώνα ο Ekstrom επίσης με Audi της Abt επικράτησε του Gary Paffett με τη Mercedes.
Η πρώτη δεκάδα στην τελική κατάταξη του πρώτου αγώνα ήταν:
Θέση |
Οδηγός |
Ομάδα |
Αυτοκίνητο |
Διαφορά |
1 |
Edoardo Mortara |
Abt |
Audi |
41m41.536s |
2 |
Pascal Wehrlein |
HWA |
Mercedes |
1.792s |
3 |
Paul Di Resta |
HWA |
Mercedes |
11.200s |
4 |
Christian Vietoris |
HWA |
Mercedes |
17.958s |
5 |
Mattias Ekstrom |
Abt |
Audi |
19.300s |
6 |
Augusto Farfus |
RBM |
BMW |
19.902s |
7 |
Gary Paffett |
ART |
Mercedes |
23.272s |
8 |
Mike Rockenfeller |
Phoenix |
Audi |
23.534s |
9 |
Marco Wittmann |
RMG |
BMW |
29.879s |
10 |
Adrien Tambay |
Abt |
Audi |
30.368s |
Ο Mattias Εkstrom πήρε ξανά pole position μετά από 3 χρόνια σε βρεγμένο οδόστρωμα χτες το πρωί ενόψει του δεύτερου αγώνα που αναμένονταν να διεξαχθεί υπό βροχή. Παρά τις δύσκολες συνθήκες στο οδόστρωμα και τα νερά που βρίσκονταν στην πίστα ο Ekstrom κατόρθωσε να πάρει την pole με διαφορά μόλις 5 χιλιοστών του δευτερολέπτου από τον Rockenfeller επίσης με Audi. Ήταν η 21η pole του Ekstrom που είχε να βρεθεί σ' αυτή τη θέση από το 2012 στο Χόκενχάιμ.
Μετά από λίγες ώρες ο Ekstrom κατάφερε να διατηρήσει την 1η θέση στην εκκίνηση και ν' αντισταθεί στην ασφυκτική πίεση του Gary Paffett στο τέλος του αγώνα για να πάρει την 21η νίκη της καριέρας του. Ο αγώνας εκκίνησε με 20 λεπτά καθυστέρηση λόγω της βροχής και οι πέντε πρώτοι γύροι κύλησαν πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας. Πίσω τους ο Mortara κατάφερε ν' ανέβει ξανά στο βάθρο προσπερνώντας τον Rockenfeller με σωστή στρατηγική στα πιτ. Ο Wehrlein είχε μια μάχη για την 6η θέση με τους Wickens και Scheider στο τέλος του αγώνα. Κατάφερε να τους περάσει και τους δυο στη στροφή 2 στον τελευταίο γύρο και αμέσως μετά ακούστηκε σε live μετάδοση από την ενδοεπικοινωνία του Scheider η εντολή από τα πιτ "Σπρώξε τον έξω". Ο Scheider χτύπησε τελικά το Wickens στα φρένα για τη στροφή 3. Η Mercedes του Wickens παρέσυρε και αυτή του Wehrlein και βρέθηκαν και οι δυο στην αμμοπαγίδα εγκαταλείποντας. Ο Scheider τερμάτισε όμως οι αγωνοδίκες τελικά τον μηδένισαν και έχασε την 6η θέση.
Από την πλευρά της Mercedes θεωρούν πως η Audi ξεκίνησε πόλεμο. Από την πλευρά της Audi o Wolfgang Ullrich ζήτησε συγνώμη γι' αυτό το αντιαθλητικό μήνυμα που το απέδωσε στο πάθος της στιγμής.
Η δεκάδα του δεύτερου αγώνα μετά το μηδενισμό του Scheider διαμορφώθηκε ως εξής:
Θέση |
Οδηγός |
Ομάδα |
Αυτοκίνητο |
Διαφορά |
1 |
Mattias Ekstrom |
Abt |
Audi |
1h01m47.136s |
2 |
Gary Paffett |
ART |
Mercedes |
4.334s |
3 |
Edoardo Mortara |
Abt |
Audi |
23.555s |
4 |
Mike Rockenfeller |
Phoenix |
Audi |
25.445s |
5 |
Nico Muller |
Rosberg |
Audi |
29.964s |
6 |
Lucas Auer |
ART |
Mercedes |
43.726s |
7 |
Maximilian Gotz |
Mucke |
Mercedes |
44.620s |
8 |
Christian Vietoris |
HWA |
Mercedes |
1m00.668s |
9 |
Paul Di Resta |
HWA |
Mercedes |
1m01.506s |
10 |
Antonio Felix da Costa |
Schnitzer |
BMW |
1m05.663s |
Στη βαθμολογία ο Ekstrom (111 βαθμοί) πήρε το προβάδισμα από το Wehrlein (94 βαθμοί) ενώ ανάμεσά τους ανέβηκε ο Mortara με 98 βαθμούς.
Επόμενος αγώνας στη Μόσχα το τελευταίο Σαββατοκύριακο του Αυγούστου.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr