F1-Ferrari: «Είμαστε έτοιμοι...»

F1-Ferrari: «Είμαστε έτοιμοι...»

• O τεχνικός διευθυντής της Ferrari Άλτο Κόστα δηλώνει απόλυτα ικανοποιημένος από την πρόοδο
• Ανησυχεί για την αξιοπιστία

Μιλώντας στον Τύπο μετά την ολοκλήρωση των
χειμερινών δοκιμών εξέλιξης και ενόψει της αυλαίας του πρωταθλήματος στις 16 Μαρτίου στην Αυστραλία, ο τεχνικός διευθυντής της Ferrari Άλτο Κόστα έδωσε μερικές ενδιαφέρουσες, αποκαλυπτικές απαντήσεις…

<

F1-Ferrari: «Είμαστε έτοιμοι...»

• O τεχνικός διευθυντής της Ferrari Άλτο Κόστα δηλώνει απόλυτα ικανοποιημένος από την πρόοδο
• Ανησυχεί για την αξιοπιστία

Μιλώντας στον Τύπο μετά την ολοκλήρωση των


χειμερινών δοκιμών εξέλιξης και ενόψει της αυλαίας του πρωταθλήματος στις 16 Μαρτίου στην Αυστραλία, ο τεχνικός διευθυντής της Ferrari Άλτο Κόστα έδωσε μερικές ενδιαφέρουσες, αποκαλυπτικές απαντήσεις…

Πως πήγαν οι τελευταίες δοκιμές εξέλιξης;
Ολοκληρώσαμε με επιτυχία το πρόγραμμά μας. Έχουμε ακόμη κάποια προβλήματα που πρέπει να επιλυθούν πριν τον πρώτο αγώνα. Στον ένα γρήγορο γύρο και οι δυο οδηγοί ένιωθαν πολύ καλά στο μονοθέσιο.

Κλείσιμο

Σας ανησυχεί ότι όλοι λένε πως οι Ferrari είναι πολύ μπροστά από τον ανταγωνισμό;
Αυτό θα το δούμε στην Μελβούρνη. Νομίζω ότι η μάχη θα είναι πολύ σκληρή ως συνήθως. Εμείς προσπαθήσαμε να κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούσαμε την περίοδο των δοκιμών εξέλιξης. Δεν αγγίξαμε το τέλειο, ούτε είμαστε 100% έτοιμοι. Είμαστε όμως ευχαριστημένοι από την πρόοδό μας.

Υπάρχει κάτι που σας προβληματίζει;
Η αξιοπιστία. Πρέπει να λάβουμε υπόψη μας τα πάντα. Πρέπει στον πρώτο αγώνα να είμαστε άψογα προετοιμασμένοι, όχι μόνο από πλευράς απόδοσης αλλά και από πλευράς αξιοπιστίας.

Το νέο «πακέτο» αεροδυναμικής είναι καλύτερο;
Τα αποτελέσματα είναι αυτά που προσδοκούσαμε. Δεν υπάρχουν εκπλήξεις. Αυτό το «πακέτο» θα χρησιμοποιήσουμε στην Αυστραλία.

Δεν θα υπάρξει, όπως ακούγεται, μια νέα εμπρός πτέρυγα και ρύγχος με μεγάλη οπή;
Δεν ξέρω. Ίσως χρειαστεί να περιμένετε λίγο ακόμη γι’ αυτό.

Τι ελαστικά χρησιμοποιήσατε στις δοκιμές στην Βαρκελώνη;
Χρησιμοποιήσαμε την σκληρή γόμα κι όχι τη μεσαία που θα χρησιμοποιηθεί στον εκεί αγώνα.

Τι πιστεύετε ότι θα κρίνει φέτος το πρωτάθλημα; Η ταχύτητα ή η αξιοπιστία;
Πιστεύω πρώτα απ’ όλα ότι θα είναι μια αμφίρροπη μάχη. Για εμάς ο Χάμιλτον με την McLaren και ο Alonso, που βελτιώνεται συνεχώς με την Renault, θα αποδειχτούν σκληροί αντίπαλοι, ως συνήθως. Γι’ αυτό παραμένουμε προσγειωμένοι και θέλουμε στον πρώτο αγώνα να φροντίσουμε κάθε λεπτομέρεια.

Βλέπετε κάποια έκπληξη; Από την Williams για παράδειγμα;
Είναι δύσκολο να εκτιμήσει κάποιος με ακρίβεια, με βάση τις δοκιμές. Πιστεύω ότι στην Williams έχουν κάνει καλή δουλειά και στην Toyota το ίδιο. Απ’ την άλλη πλευρά, ίσως κάποιες ομάδες δεν είναι όσο ανταγωνιστικές ήταν πέρυσι.

Η απουσία του συστήματος ελέγχου της πρόσφυσης θα επηρεάσει περισσότερο το ρυθμό σ’ έναν γρήγορο γύρο ή στον αγώνα;
Επηρεάζει πολύ σε συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης. Για παράδειγμα, στο βρεγμένο που οι οδηγοί θα πρέπει να είναι πολύ προσεκτικοί. Όταν η πίστα είναι σε καλή κατάσταση και η πρόσφυση άριστη, υπάρχει πολύ μικρή διαφορά.

Πως τα πάτε με την SECU?
Παρότι το περιμέναμε, είναι μια πολύ δύσκολη κατάσταση. Όταν την φτιάχναμε μόνοι μας είχαμε πολύ περισσότερα περιθώρια ευελιξίας. Τώρα που υπάρχει προμηθευτής πρέπει να το συνηθίσουμε και να οργανώσουμε τις μεθόδους μας ανάλογα. Στην αρχή ήμασταν πολύ προβληματισμένοι. Κι ακόμη ήμαστε, αλλά βελτιώνεται ο τρόπος συνεργασίας και οι απαντήσεις που παίρνουμε από τον προμηθευτή. Σίγουρα είναι δύσκολο γι’ αυτούς να προμηθεύουν όλες τις ομάδες. Εμείς απλά δεν έχουμε τη δυνατότητα ευελιξίας που είχαμε τα προηγούμενα χρόνια.

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης