Mercedes: Συγνώμη Λιούις…

Mercedes: Συγνώμη Λιούις…

Ο νικητής του αγώνα Νίκο Ρόσμπεργκ δήλωσε έκπληκτος με το αχρείαστο πιτ στοπ του Χάμιλτον που στέρησε τη νίκη στο Βρετανό.

Mercedes: Συγνώμη Λιούις…
Προφανώς τα πράγματα χτες βράδυ δεν ήταν ήρεμα στα πιτ της Mercedes. Ενδεικτικό της έντασης που επικράτησε είναι ότι από το δελτίο Τύπου της ομάδας μετά τον αγώνα απουσιάζει εντελώς δήλωση του τεχνικού διευθυντή Πάντι Λόου. Πράγμα εντελώς ασυνήθιστο…

Στη Γερμανική ομάδα είχαν υποπέσει σε δεύτερο λάθος στρατηγικής φέτος
Κλείσιμο
, μετά τη Μαλαισία που κόστισε ξανά τη νίκη στο Χάμιλτον. Ο Βρετανός οδηγούσε την κούρσα από την αρχή καθώς εκκίνησε από την pole position μέχρι και τον 64ο γύρο. Εκεί εμφανίστηκε το αυτοκίνητο ασφαλείας καθώς η πίστα είχε γεμίσει συντρίμμια μετά τη σύγκρουση των Φερστάπεν, Γκροζάν.



Ο άπειρος Φερστάπεν ακούμπησε στο πίσω μέρος της Lotus του Γκροζάν στα φρένα για την Saint Devote. Ευτυχώς δεν τραυματίστηκε κανείς, αλλά η πίστα γέμισε συντρίμμια έτσι εμφανίστηκε το αυτοκίνητο ασφαλείας.


Από τη Mercedes κάλεσαν το Χάμιλτον στα πιτ για αλλαγή ελαστικών παρότι ήταν πρωτοπόρος και δεν υπήρχε κάποιο σημάδι ανησυχίας για την κατάσταση των ελαστικών του. Όπως μπορείτε να δείτε και στο σχετικό πίνακα ο Χάμιλτον έπρεπε να κάνει 40 γύρους με τη μαλακή γόμα για να τερματίσει, ο Ρόσμπεργκ έκανε 41 ενώ υπήρξε οδηγός (Σάινθ) που έκανε 66 γύρους με τη μαλακή γόμα. Άρα δεν ήταν θέμα φθοράς ελαστικών.



Ο διευθυντής αγωνιστικών δραστηριοτήτων της Mercedes, Τότο Βολφ
σε μια προσπάθεια να μαζέψει τα ασυμμάζευτα ψέλλισε: «Αν ο Φέτελ άλλαζε ελαστικά πίσω μας;». Φυσικά αν συνέβαινε αυτό, ο Φέτελ θα έχανε θέσεις δε βγαίνει νόημα. Ο Βολφ είπε ακόμη: «Κάναμε λάθος υπολογισμό. Νομίσαμε ότι έχουμε περιθώριο αλλά δεν είχαμε. Δεν υπάρχει GPS στο Μονακό και αυτό κάνει τα πράγματα πιο δύσκολα. Ζητώ συγνώμη από το Χάμιλτον εκ μέρους όλης της ομάδας».



Το μοιραίο πιτ στοπ για το Χάμιλτον έβγαλε τη μαλακή γόμα και έβαλε πάλι την πολύ μαλακή.


Ο Ρόσμπεργκ από την πλευρά του συμπλήρωσε:
«Δεν πέρασε καν από το μυαλό μου η αλλαγή ελαστικών όταν εμφανίστηκε το αυτοκίνητο ασφαλείας. Μου έκανε μεγάλη έκπληξη όταν δεν είδα το Λιούις πίσω απ’ το αυτοκίνητο ασφαλείας. Αναρωτήθηκα που στο καλό πήγε; Μετά είδα πίσω μου ρόδα με ρόδα μια Mercedes με μια Ferrari και αναρωτιόμουν τι έγινε…
Ο Λιούις έκανε σπουδαία δουλειά δικαιούνταν τη νίκη. Το ξέρω καλά αυτό, και τον συμμερίζομαι. Είναι ένας απαίσιος τρόπος να χάσεις έναν αγώνα. Το να χάσεις με τέτοιο τρόπο είναι χάλια. Για μένα είναι μια νίκη, στον αθλητισμό η τύχη παίζει σημαντικό ρόλο, έχω μάθει να αποδέχομαι αυτό που συμβαίνει. Αναγνωρίζω πως είμαι πολύ τυχερός, ήταν η πιο τυχερή στιγμή της καριέρας μου, το αποδέχομαι και θα το απολαύσω. Παρότι ήταν πίσω μας ο Λιούις είχε φρέσκα ελαστικά και φοβόμουν ότι θα μας περάσει ξανά και θα κερδίσει».

Θα είναι άδικο και για τους δυο οδηγούς της Mercedes να κριθεί ο τίτλος στους βαθμούς που άλλαξαν χέρια στο Μονακό. Ο Χάμιλτον θ' αύξανε τη διαφορά του από το Ρόσμπεργκ κατά 7 βαθμούς αλλά τελικά την είδε να μειώνεται κατά 10. Συνολικά λοιπόν 17 βαθμοί διαφορά ανάμεσά τους. Μετά από 6 αγώνες προηγείται ο Χάμιλτον με 126 βαθμούς και ακολουθεί με 116 ο Ρόσμπεργκ.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

BEST OF NETWORK

Δείτε Επίσης