Σουηδική συμμαχία!

Σουηδική συμμαχία!

Μία νέα, σουηδική συμμαχία ξεκίνησε πριν από λίγες ημέρες, ανάμεσα στη Volvo και τον διάσημο DJ και παραγωγό, Avicii.

Σουηδική συμμαχία!
Η συνεργασία των δύο πλευρών τονίζει τις κοινές τους ρίζες και αφορά μία νέα ηχογράφηση ενός θρυλικού τραγουδιού: του «Feeling Good» της Nina Simone. Το νέο video clip θα κάνει πρεμιέρα στις 8 Μαΐου και θα αποτελέσει τη βάση μιας παγκόσμιας καμπάνιας της Volvo, με τίτλο «A New Beginning» και αφορμή το λανσάρισμα του νέου XC90. Ο 26χρονος Avicii γεννήθηκε στη Στοκχόλμη, και γνωρίζει τεράστια επιτυχία στον κόσμο της μουσικής τα τελευταία χρόνια. Θεωρείται ένας από τους κορυφαίους DJ, remixer και παραγωγούς δίσκων στον κόσμο.

Ακουστε το
Feeling Good εδω:

Κλείσιμο


«Η Volvo Cars βρίσκεται σε άνθηση, όπως ακριβώς και ο Avicii, με ένα παγκόσμιο κοινό που αυξάνεται συνεχώς. Σκεφτήκαμε ότι δεν θα υπήρχε καλύτερος τρόπος να γιορτάσουμε την κοινή κληρονομιά μας και το πάθος μας για ζωή, από τη συνεργασία μας για να δημιουργήσουμε κάτι εξαιρετικό που θα αντανακλά ποιοι είμαστε και τι είναι σημαντικό για μας», δήλωσε σχετικά ο Alain Visser, Ανώτερος Αντιπρόεδρος Marketing, Πωλήσεων και Εξυπηρέτησης Πελατών της Volvo Cars. Για τη συνεργασία τους, Volvo και Avicii επέλεξαν το τραγούδι Feeling Good, σε ελεύθερη μετάφραση «Νιώθοντας Ωραία», ένα κλασσικό κομμάτι που ηχογράφησε η Nina Simon πριν από 50 χρόνια και το οποίο παίρνει νέα πνοή με την παραγωγή του Avicii, με την προσθήκη νέων φωνητικών και συναρπαστικού ρυθμού.



Φυσικά, δεν θα μπορούσε να λείπει το χαρακτηριστικό μουσικό άκουσμα που έχει γίνει σήμα κατατεθέν του και που ενθουσιάζει εκατομμύρια οπαδούς του σε κλαμπ και φεστιβάλ ανά τον κόσμο. «Πάντα μου άρεσε αυτό το τραγούδι, είμαι μεγάλος θαυμαστής της Nina Simone, της Etta James και αυτού του είδους της μουσικής. Είναι ένα από τα καλύτερα τραγούδια που γράφτηκαν ποτέ. Για μένα είναι διαχρονικό. Όταν έμαθα ότι αυτό ήταν το τραγούδι που ήθελε η Volvo Cars στην καμπάνια της, ενθουσιάστηκα κυριολεκτικά! Αυτό που δημιούργησα θεωρώ ότι είναι πραγματικά κάτι ξεχωριστό, παραμένει όμως πάντα πιστό στο γνήσιο», είπε ο Avicii.

Το video του Feeling Good γυρίστηκε στη Στοκχόλμη και σε τοποθεσίες οικείες για τον Avicii, όπως το Όστερλεν (της Σουηδίας, όπου ο ίδιος περνούσε τα καλοκαίρια του με την οικογένειά του. «Καθώς με το Νέο XC90 ξεκινάμε το πιο συναρπαστικό πρόγραμμα νέων μοντέλων στην ιστορία της Volvo, σκεφτήκαμε ότι θα ήταν η ιδανική στιγμή να παρουσιάσουμε μια διαφημιστική καμπάνια εστιασμένη στην ουσία και τη μοναδικότητα της μάρκας μας. Η πρωτοβουλία αυτή εντάσσεται στη νέα μας στρατηγική marketing “Volvo Way to Market”, την οποία ανακοινώσαμε πρόσφατα. Αυτός είναι ο λόγος που επιλέξαμε και αυτό το μότο για την καμπάνια μας, “A New Beginning”. Γιορτάζουμε τόσο αυτό που είμαστε όσο και αυτό που φιλοδοξούμε να γίνουμε. Να δίνουμε στους ανθρώπους την ευκαιρία να απολαμβάνουν καλύτερα και στο μέγιστο βαθμό τη ζωή τους», πρόσθεσε ο Visser.

Το 2011, ο Avicii έφτασε στην κορυφή με την παγκόσμια επιτυχία του «Le7els», το οποίο έγινε No. 1 χορευτική επιτυχία σε Ηνωμένες Πολιτείες και Ηνωμένο Βασίλειο και πούλησε 4 εκατομμύρια κομμάτια παγκοσμίως. Πρώτο σε 6 ακόμα χώρες, στα πρώτα 10 σε πολλές άλλες, χάρισε στον Τιμ Μπέργκλινγκ (Tim Bergling), όπως είναι το πραγματικό του όνομα, τη δεύτερη υποψηφιότητά του για το βραβείο Grammy. Ακολούθησαν και άλλες επιτυχίες, μεταξύ των οποίων τα “Silhouettes” και “I Could Be the One” (με τον Nicky Romero), ενώ το 2012 γνώρισε μεγάλη δημοσιότητα το remix του “Girl Gone Wild” της Madonna. Το 2013, ο Avicii κέρδισε το πρώτο του βραβείο American Music Award (AMA) (του πλέον δημοφιλούς καλλιτέχνη ηλεκτρονικής χορευτικής μουσικής) και το πρώτο του βραβείο MTV Europe Music Award (EMA) (του καλύτερου καλλιτέχνη ηλεκτρονικής μουσικής).


Το 2014, ο Avicii εδραίωσε τη θέση του ως αστέρας της ηχογράφησης και κορυφαίος DJ με την επιτυχία του πρώτου του επαναστατικού ύφους album, True, της PRMD Records. Το album όχι μόνο ικανοποίησε το δημιουργικό παρορμητισμό του 26χρονου Σουηδού να ξεπεράσει τα όρια της μουσικής, αλλά επαναπροσδιόρισε και το νόημα της χορευτικής μουσικής συνδυάζοντας τους παραδοσιακούς ήχους της folk, της country και της bluegrass με δυναμικές pop μελωδίες, jam συνδυασμούς funk disco και ζωηρούς ρυθμούς house. Πραγματικά συγκλονιστική η 4 φορές πλατινένια επιτυχία “Wake Me Up” έφτασε στην πρώτη θέση σε 81 χώρες και έγινε το κομμάτι με τη μεγαλύτερη από κάθε άλλη φορά κυκλοφορία στο Spotify (πάνω από 300 εκατομμύρια αναπαραγωγές) και No. 1 στον κόσμο στη μουσική εφαρμογή Shazam, ενώ συγκέντρωσε πάνω από 2,6 δισεκατομμύρια αναπαραγωγές διεθνώς και 600 εκατομμύρια προβολές στο YouTube. Μετά την κυκλοφορία του True, οι New York Times αποκάλεσαν τον Avicii “έναν καλλιτέχνη που σηκώνει στους ώμους του το σήμερα και το αύριο”.

Την περασμένη χρονιά αναδείχθηκε World’s Best Electronic Dance Artist στα World Music Awards και η επιτυχία του “Wake Me Up” ανακηρύχθηκε Top Dance/Electronic Song στα Billboard Music Awards και EDM Song of the Year στα μουσικά βραβεία iHeartRadio. Μεγάλη επιτυχία γνώρισαν επίσης και τα κομμάτια που ακολούθησαν μετά το True, “Hey Brother” και “Addicted To You”.

Δείτε-ακούστε το Wake Me UP!





Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

BEST OF NETWORK

Δείτε Επίσης