Ένταση στη McLaren Honda!

Ένταση στη McLaren Honda!

O ισχυρός άντρας της ομάδας, Ρον Ντένις φέρεται ιδιαίτερα ενοχλημένος από το πρώτο διήμερο τεστ στο Άμπου Ντάμπι και όλα δείχνουν πως είναι έτοιμος να πάρει σκληρές αποφάσεις.

Ένταση στη McLaren Honda!
Όσο κι αν γίνεται προσπάθεια επικοινωνιακής διαχείρισης της πρώτης αποτυχημένης προσπάθειας της McLaren Honda η αλήθεια είναι πως η συνεργασία των δυο πλευρών δεν ξεκίνησε καλά.

Ο επικεφαλής του αγωνιστικού τμήματος της Honda, Γιασουχίσα Αράι μίλησε χτες στους δημοσιογράφους στο Άμπου Ντάμπι υπό τεταμένη ατμόσφαιρα. Οι απαντήσεις του είναι ενδεικτικές του κλίματος και του τι ακριβώς συμβαίνει…

Την προηγούμενη περίοδο της Honda στη F1 η απόδοση ήταν μέτρια, τι σας κάνει να αισθάνεστε σιγουριά ότι αυτή τη φορά θα είστε ανταγωνιστικοί;
Κλείσιμο
Η προηγούμενη περίοδος δεν ήταν καλή για μας όσον αφορά στα αποτελέσματα. Θέλαμε να επιστρέψουμε στη F1 και μάθαμε πολλά στο παρασκήνιο. Οι σημερινοί κανονισμοί εναρμονίζονται καλύτερα με την δουλειά μας. Η Honda έχει ήδη αναπτύξει υβριδικά συστήματα και έχει μεγάλη εμπειρία σ’ αυτό το πεδίο. Έχουμε μελετήσει την τεχνολογία του μικρού υπετροφοδοτούμενου κινητήρα με άμεσο ψεκασμό και διαθέτουμε ήδη σπουδαία τεχνολογία πάνω σ’ αυτό τον τομέα.

Ποιο εξάρτημα της μονάδας ισχύος σας προβληματίζει περισσότερο;
Ο συνδυασμός όλων των εξαρτημάτων που δημιουργούν ένα υπερσύγχρονο σοφιστικέ σύνολο είναι μια πολύ μεγάλη πρόκληση. Όσον αφορά στην κατασκευή ο μικρός ηλεκτροκινητήρας που πιάνει πάνω στον άξονα του turbo (ΜGU – H) είναι πολύπλοκη ιστορία. Είναι πολύ υψηλές οι στροφές και υπάρχει πολλή θερμότητα λόγω του turbo.

Το 2015 θα είναι χρονιά εκμάθησης και βελτίωσης ή θα είστε ανταγωνιστικοί σε Mercedes, Ferrari και Renault αμέσως;
Ελπίζω να είμαστε, έχουμε ένα πλεονέκτημα γνώσης από τα αυτοκίνητα παραγωγής. Φτιάχνουμε πολλά υβριδικά συστήματα. Υπάρχουν κάποια πολύ σημαντικά πράγματα που ήδη τα ξέρουμε. Μπορούμε εύκολα να δούμε τη ροή προβλημάτων και την αρχική αιτία.

Γιατί συμβαίνει αυτό, επειδή ξέρετε πως λειτουργούν τα συστήματα;
Ακριβώς, ελπίζω αυτό ν’ αποδειχτεί πλεονέκτημα. Αλλά δεν έχουμε δεδομένα από δοκιμές στην πίστα, δεν έχουμε εμπειρία και δεν έχουμε πληροφορίες από τους οδηγούς. Αυτό είναι μεγάλο πρόβλημα. Δεν γνωρίζουμε τις συνθήκες αγώνα, ρόδα ρόδα, προσπέρασμα τη ροή αέρα. Μας ενδιαφέρει όμως πολύ να μάθουμε…

Πόση επιρροή έχει η McLaren στη μονάδα ισχύος;
Η Honda φτιάχνει τη μονάδα ισχύος που περιλαμβάνει και το χώρο αποθήκευσης ενέργειας. Έχουν μεγάλη εμπειρία από αγώνες και συζητάμε μαζί τους τον τρόπο χρήσης, έχουμε υιοθετήσει μερικές ιδέες της McLaren. Η σχέση μας είναι πολύ καλή.



Ο επικεφαλής του αγωνιστικού τμήματος της Honda, Γιασουχίσα Αράι μιλάει στους δημοσιογράφους...


Πόσος καιρός θα χρειαστεί για να φτάσετε στην κορυφή της F1;
Ελπίζω την ερχόμενη χρονιά. Θέλουμε να κερδίζουμε πάντα, έχουμε μεγάλες προσδοκίες. Η σημερινή μονάδα ισχύος δε θα είναι αυτή που θα αγωνιστούμε στην Αυστραλία. Είναι προγραμματισμένες δυο αναβαθμίσεις, έχουμε σα στόχο να είμαστε ψηλά στη σχάρα εκκίνησης στην Αυστραλία.

Το GP της Αυστραλίας είναι προγραμματισμένο για τις 15/3 δηλαδή σε 106 μέρες. Μέχρι τότε θα γίνουν 12 μέρες δοκιμών. Η πρώτη θα ξεκινήσει στη Χερέθ στις 1 Φεβρουαρίου και θα γίνουν άλλα δυο 4ημερα στη Βαρκελώνη τέλη Φεβρουαρίου, αρχές Μαρτίου.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης