Mercedes: Δεν μπορεί να κριθεί ο τίτλος από τις αστοχίες!

Mercedes: Δεν μπορεί να κριθεί ο τίτλος από τις αστοχίες!

Η εγκατάλειψη του Νίκο Ρόσμπεργκ χτες λόγω προβλήματος σε ηλεκτρικό βρόγχο στην κολώνα του τιμονιού δημιούργησε αρκετή ένταση και προβληματισμό στο στρατόπεδο της Mercedes.

 Mercedes: Δεν μπορεί να κριθεί ο τίτλος από τις αστοχίες!
Η γερμανική εταιρεία βρίσκεται μπροστά σ’ έναν ιστορικό σταθμό καθώς όπως όλα δείχνουν  θα πανηγυρίσει στο τέλος της χρονιάς το πρώτο πρωτάθλημα οδηγών και κατασκευαστών στην ιστορία της. Η διαφορά είναι τέτοια από τη Red Bull και το Ρικιάρντο που δε συντρέχει κανένας λόγος ανησυχίας.

Όμως στη Mercedes θέλουν όσο τίποτε οι δυο οδηγοί της ομάδας Χάμιλτον και Ρόσμπεργκ να μονομαχήσουν απερίσπαστοι ως το τέλος για τον παγκόσμιο τίτλο. Η χθεσινή εγκατάλειψη του Ρόσμπεργκ είχε ως αποτέλεσμα ο Γερμανός να απολέσει το προβάδισμα των 22 βαθμών στη βαθμολογία, πλέον βρίσκεται 3 βαθμούς πίσω από το Χάμιλτον που πήρε τη νίκη.

Μιλώντας σχετικά ο διευθυντής αγωνιστικών δραστηριοτήτων της Mercedes
Κλείσιμο
, Τότο Βολφ ανέφερε: « Δε μας ικανοποιεί καθόλου όταν συμβαίνει κάτι τέτοιο. Δε θέλουμε να κριθεί το πρωτάθλημα σε μια εγκατάλειψη. Οπότε πρέπει να συγκεντρωθούμε, να βάλουμε τα κεφάλια κάτω και να επικεντρώσουμε την προσοχή μας στην εξάλειψη των προβλημάτων αξιοπιστίας. Έχουμε μια σπουδαία ομάδα ανθρώπων που ασχολείται μόνο με θέματα αξιοπιστίας. Είναι αδιανόητο ότι συνεχίζουν αυτά τα προβλήματα. Πρέπει να τα εξαλείψουμε βέβαια αυτό παίρνει χρόνο. Θα έκανα οτιδήποτε για να σταματήσω τα προβλήματα. Θα έσπαζα ξανά τον ώμο μου αν αυτό χρειάζονταν. Πρέπει να ξεπεράσουμε αυτά τα προβλήματα».

Η αναφορά του Τότο Βολφ για τον ώμο του οφείλεται σ’ όλα όσα πέρασε μετά το πρόσφατο ατύχημα που είχε ποδηλατώντας.



Ο Νίκο Ρόσμπεργκ και ο Τότο Βολφ παρακαλουθούν χτες από τα πιτ της Mercedes τον αγώνα του Χάμιλτον.


Ο Ρόσμπεργκ που παρακολούθησε το μεγαλύτερο μέρος του αγώνα
από το pit lane ήταν πεσμένος στις δηλώσεις: «Το πρόβλημα παρουσιάστηκε στο γκαράζ πριν τον αγώνα. Ήταν μια δύσκολη στιγμή όταν δεν μπορούσα να εκκινήσω το γύρο σχηματισμού, καθώς δεν έμπαινε σχέση στο κιβώτιο. Εκκινώντας από το pit lane μπορούσα ν’ αλλάζω σχέσεις αλλά δεν είχα ενδοεπικοινωνία, DRS και δε απέδιδε πλήρως το σύστημα ανάκτησης ενέργειας. Ευελπιστούσαμε πως τα συστήματα θα επανέρχονταν, αυτό συνέβη με την ενδοεπικοινωνία και θ’ άλλαζε η κατάσταση. Αλλάξαμε ακόμη μια φορά τιμόνι και μετά δυστυχώς εγκατέλειψα. Ήταν μια σκληρή μέρα για μένα και ένα ακόμη πρόβλημα αξιοπιστίας για την ομάδα. Ευτυχώς που κέρδισε ο Λιούις. Πρέπει να κάνουμε ενδελεχή ανάλυση για το τι συνέβη, δυστυχώς φέτος η αξιοπιστία είναι το αδύνατο σημείο μας».

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης