Χάμιλτον: Δύσκολα θα μπω στη δεκάδα σήμερα!

Χάμιλτον: Δύσκολα θα μπω στη δεκάδα σήμερα!

Ο Βρετανός που χτες είδε την Mercedes του να φλέγεται εκκινεί σήμερα από τα πιτ καθώς οι μηχανικοί του υποχρεώθηκαν να συναρμολογήσουν το εφεδρικό σασί.

Χάμιλτον: Δύσκολα θα μπω στη δεκάδα σήμερα!
Στη W05 είχαν καταστραφεί το σασί, η μονάδα ισχύος και το κιβώτιο από τη φωτιά.
Ο Χάμιλτον μίλησε στον επίσημο ιστότοπο της F1

Ήταν σοκ να βλέπεις το μονοθέσιο να καίγεται;
Ναι ήταν απίστευτο, δεν μπορώ να πω δημόσια τι σκέφτηκα εκείνη τη στιγμή. Δε μπορώ να το πιστέψω τι συνέβη. Αυτό που έχει σημασία είναι πως θα το ξεπεράσω αυτό.

Ήσουν ταχύτερος σε όλες τις περιόδους ελεύθερων δοκιμών προφανώς περίμενες κάτι καλύτερο από το να εκκινείς από τα πιτ
Κλείσιμο
;
Ναι πίστευα πως θα έχω ένα πιο εύκολο Σαββατοκύριακο από το προηγούμενο. Είχα πάντα καλούς αγώνες και δοκιμές εδώ στη Βουδαπέστη ελπίζω αυτό να πετύχω και σήμερα

Μπορείς να μας εξηγήσεις τι ακριβώς συνέβη;

Έκανα κάποιες αλλαγές στα φρένα και τελικά αντιμετώπισα πρόβλημα με τον κινητήρα λίγο πριν τα πιτ. Ξαφνικά κοιτάω στον καθρέπτη και βλέπω φλόγες στο πίσω μέρος του μονοθεσίου. Αρχικά σκέφτηκα να πάω το μονοθέσιο στο γκαράζ μας αλλά ήταν αδύνατον. Πρέπει να δούμε τι συνέβη, σίγουρα είναι περίεργο συναίσθημα να βρίσκεσαι σε μονοθέσιο που έχει πιάσει φωτιά.

Τώρα πρέπει να τους περάσεις όλους όπως την προηγούμενη Κυριακή στο Χοκενχάιμ;
Έτσι φαίνεται και θα το κάνω. Δε ξέρω τι να πω, σίγουρα θα κάνω ότι μπορώ για να ανακάμψω. Όμως εδώ δεν είναι εύκολο να προσπεράσεις δε θα τα καταφέρω τόσο εύκολα. Αντίθετα ο Νίκο θα έχει εύκολο αγώνα.



Τι έπαθε το μονοθέσιο;

Σασί, κινητήρας, κιβώτιο και εκκινώ από το pit lane. Θα έχουμε θέμα με τις μονάδες ισχύος προς το τέλος της χρονιάς.

Ο Λάουντα λέει ότι είναι άδικο, πως έπρεπε να είσαι στην pole…

Έτσι πάει, θα δυσκολευτώ να μπω στη 10αδα. Φοβάμαι πως μετά το τέλος του αγώνα ο Ρόσμπεργκ θα έχει διαφορά μεγαλύτερη των 20 βαθμών. Ευτυχώς έχουμε πολλούς αγώνες ακόμη, αυτό με παρηγορεί.

Ο τεχνικός διευθυντής της Mercedes, Πάντι Λόου αποκάλυψε
πως η διαρροή καυσίμου προήρθε από το σημείο ψεκασμού. Ο υπετροφοδοτούμενος κινητήρας 1.6lt έχει άμεσο ψεκασμό, το καύσιμο υπό υψηλή πίεση διαχέεται στον κύλινδρο, αναμιγνύεται με τον συμπιεσμένο αέρα και αναφλέγεται. Από κει προήρθε η διαρροή και η φωτιά.

Το Ουγγρικό GP που αναμένεται με μεγάλο ενδιαφέρον θα μεταδοθεί απευθείας από τον Alpha σήμερα στις 14:10.

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης