Ευτυχώς μάθαμε τι σημαίνει «Ακροδεξιά»
kammenos_dimitris

Δημήτρης Καμμένος

Ευτυχώς μάθαμε τι σημαίνει «Ακροδεξιά»

Προς όλους εκείνους που παρευρέθηκαν στο συλλαλητήριο της Θεσσαλονίκης και εκείνους που επιθυμούν να παρευρεθούν σε εκείνο της Αθήνας:

Δεν είστε ακροδεξιοί επειδή δηλώνετε την αγωνία σας και διαδηλώνετε για την πατρίδα. Μην αφήνετε να σας βάλουν ταμπέλα επειδή αγαπάτε την πατρίδα σας. Το συλλαλητήριο αφορά όλους τους Ελληνες. Αφορά όλους εκείνους εμάς, ανεξαρτήτως πολιτικών πεποιθήσεων.  Η ελληνικότητα της Μακεδονίας είναι αδιαμφισβήτητη και το μήνυμα αυτό είναι τώρα αναγκαίο περισσότερο από ποτέ. 

Υπάρχει μια προσπάθεια μιας μερίδας της Αριστεράς να δώσει ένα νέο ορισμό τού τι σημαίνει Ακροδεξιά, ο οποίος περιλαμβάνει απλούς πολίτες, οι οποίοι θα διαδηλώσουν στο συλλαλητήριο, αντιτιθέμενοι στην εκχώρηση του όρου «Μακεδονία» στους Σκοπιανούς. Αυτή η μερίδα της Αριστεράς δεν έχει κανένα δικαίωμα να χαρίσει απλόχερα στην Ακροδεξιά τον κάθε Ελληνα πολίτη που ταυτίζεται με την ελληνικότητα της Μακεδονίας γιατί ο κόσμος αυτός δεν της ανήκει. Αγαπητοί σύντροφοι, αν εγώ συμμετέχω στο συλλαλητήριο δε σημαίνει πως είμαι ακροδεξιός; Μου ζητάτε να ξεχάσω τον αείμνηστο ηγέτη της Ριζοσπαστικής Αριστεράς Λεωνίδα Κύρκο, που το 1992 βρέθηκε στην πρώτη γραμμή του συλλαλητηρίου; Είναι ακροδεξιός; Ο Μίκης Θεοδωράκης; Ακροδεξιός και αυτός; Ο Μανώλης Γλέζος; Κι αυτός;

Ο αφοριστικός τρόπος που ορισμένοι από εσάς χαρακτηρίζετε όποιον συμμετέχει στο συλλαλητήριο «ακροδεξιό» (ή με ροπή προς την Ακροδεξιά), θα μπορούσε να χαρακτηριστεί διχαστικός και ανθελληνικός. Παρ’ όλα αυτά, εμείς σε μια ύστατη προσπάθεια να αποτραπεί ο διχασμός, σας καλούμε την Κυριακή να κατεβείτε να διαδηλώσετε μαζί μας για να καταφέρουμε να απομονώσουμε τα πραγματικά ακροδεξιά στοιχεία.  Το κάλεσμα της Κυριακής αφορά όλους τους Ελληνες που με αγάπη και πατριωτισμό υπερασπίζονται το σπίτι τους. Είναι εθνικό ζήτημα και όχι ζήτημα όχι πολιτικής. 

Αλλωστε, όπως εύστοχα ο Μητροπολίτης Μάρκος, είχε τονίσει:  Η ετυμολογία του όρου «Μακεδονία» βρίσκεται στην ελληνική γλώσσα και μάλιστα από τις πρώτες κιόλας πηγές της.
Η λέξη «Μακεδονία» προέρχεται από το επίθετο «μακεδνός» που σημαίνει τον υψηλό, τον υψίκορμο με δυο ερμηνείες, είτε διότι οι Μακεδνοί, οι Μακεδόνες, ήταν υψίκορμοι, είτε διότι κατοικούσαν σε ορεινές άρα υψηλές περιοχές. Η πρώτη φορά που συναντάται στην ελληνική γραμματεία το επίθετο αυτό είναι στη Ραψωδία Η’ της «Οδύσσειας».

Κλείσιμο
Η περιοχή αυτή ευρίσκεται μέσα στην πατρίδα μας για περισσότερα από 3.000 χρόνια.
Οι κάτοικοί της, ως γνήσιοι Ελληνες, είχαν το δικαίωμα, και μαρτυρείται στις πηγές, να μετέχουν στους Ολυμπιακούς Αγώνες στην αρχαιότητα, στους οποίους επιτρεπόταν να συμμετέχουν μόνο Ελληνες.

Και οι κάτοικοί της ήταν εκείνοι που με το πέρασμα του χρόνου αναγκάστηκαν να έρθουν σε πολεμικές συγκρούσεις με τους βόρειους γείτονές της. Οι βόρειοι γείτονες του Φιλίππου και του Αλεξάνδρου είχαν έρθει δηλαδή σε σύγκρουση μαζί τους. Αν ήταν μέτοχοι του ιδίου κράτους, δεν θα είχαν έρθει ποτέ σε πολεμική σύγκρουση.

Η ετυμολογία των ονομάτων εκτός από την ετυμολογία της Μακεδονίας τόσο των προσωπικοτήτων όσο και των χωρών είναι καθαρά ελληνική.

Τέλος, από την εκκλησιαστική γραμματεία ο άνδρας ο οποίος καλεί τον Απόστολο Παύλο να μεταφέρει το κήρυγμα του Χριστού στην Ευρώπη, ομιλώντας την ελληνική γλώσσα κατά το βιβλίο των Πράξεων, συγγραφή του κατεξοχήν Ελληνα στην περιγραφή του Αποστόλου και Ευαγγελιστού Λουκά, λέει στον Παύλο «διαβάς εις Μακεδονίαν, βοήθησον ημίν» και ο Παύλος απευθύνει τρεις από τις επιστολές του στη γλώσσα των παραληπτών, στην ελληνική γλώσσα, άρα σε Ελληνες, στους Φιλιππισίους, τους κατοίκους της Καβάλας, στους Θεσσαλονικείς δύο επιστολές, και στην ίδια ακριβώς γλώσσα θα μιλήσει στους Βεροιείς, τη θέση με το παράδειγμα που έχει αιώνες τώρα ότι δεν θα μπορούσαμε να δεχτούμε το καθαρά αυτό ελληνικό ιστορικό όνομα για οποιαδήποτε άλλη ξένη κρατική οντότητα αυτούσιο ή με τα παράγωγά του.

Και γιατί; Γιατί το όνομα αυτό, σύμφωνα με ομόφωνη απόφαση της Διαρκούς Ιεράς Συνόδου, είναι και φορέας αλυτρωτισμού.  Επειδή κάποιοι θέλουν να οικειοποιηθούν ή καλύτερα να καπηλευτούν το όνομα, τους ανοίγει η αλυτρωτική όρεξη. Μόνο όταν παραιτηθούν του ονόματος αυτού και των παραγώγων του, μόνο τότε θα αποτελεί εξασφάλιση για εμάς ότι δεν υπάρχουν αλυτρωτικές βλέψεις.

Γιατί θα πάω στο συλλαλητήριο:
Γιατί είμαι Πατριώτης και γιατί για εμένα το Σκοπιανό είναι θέμα εθνικό. Τα Σκόπια μέσα στη σύντομη πορεία τους έχουν επιδείξει χαρακτήρα αλυτρωτικό και δεν θα αφήσω σε κανέναν πόρτα ανοιχτή, ούτε ανοιχτούς λογαριασμούς για να αμφισβητήσουν κάποια στιγμή την ελληνικότητα της Μακεδονίας και τα σύνορά μας. Οι Σκοπιανοί επιδεικνύουν τα θέλω τους σε κάθε ευκαιρία μέσα από δηλώσεις, ομιλίες, χάρτες, σχολικά εγχειρίδια και βιβλία Ιστορίας. 
Γιατί θέλω να βροντοφωνάξω «Φτάνει» σε όσους θέλουν να παραχαράξουν την Ιστορία μας γράφοντας τη δική τους Ιστορία πάνω στη δική μας. Η Ιστορία έχει γραφτεί και δεν αλλάζει. 
Γιατί σέβομαι τους προγόνους μας και τον αγώνα τους που μας καθόρισε ως Εθνος με Υπερηφάνεια, Αξίες και Ιδανικά.

Γιατί σέβομαι τις μάχες  όσων αγωνίστηκαν, μάτωσαν και χάθηκαν, σε αυτές για να ζούμε σε μια Πατρίδα ελεύθερη, αυτόνομη με σύνορα ξεκάθαρα και μη αμφισβητήσιμα. 

Γιατί θέλω να βρεθεί λύση η οποία δεν θα προκαλεί, δεν θα πληγώσει και δεν θα υπονομεύσει την πολύπαθη Ελλάδα μας χαρίζοντας στους γείτονες έθνος και γλώσσα.

Γιατί όλοι έχουν δικαίωμα να πιστεύουν ό,τι θέλουν, να ανήκουν όπου νομίζουν, να μιλούν όποια γλώσσα θέλουν, να πιστεύουν σε όποια θρησκεία επιθυμούν, αρκεί να σέβονται τους διεθνείς κανόνες και τα ιερά και όσια των γειτόνων τους. Κανείς δεν αποκτά Ιστορία κλέβοντας αυτή του γείτονά του. 
Θα πάω γιατί δεν μπορώ και δεν θέλω να κάνω αλλιώς.

Δεν μπορώ παρά να κλείσω με τούτο:

Αν εξέταζε κάποιος την παιδεία που επέβαλε ο Αλέξανδρος, θα έβλεπε ότι έμαθε στους Υρκανούς να παντρεύονται και στους Αραχώσιους να καλλιεργούν τη γη, ότι έπεισε τους Σογδιανούς να τρέφουν τους γονείς τους και να μη τους σκοτώνουν, τους Πέρσες να σέβονται τις μητέρες τους, αλλά να μην τις παντρεύονται. Η θαυμαστή εκείνη φιλοσοφία του, μέσω της οποίας οι Ινδοί προσκυνούν τους ελληνικούς θεούς, και οι Σκύθες θάβουν τους νεκρούς και δεν τους τρώνε.

Πιο ευτυχισμένοι, λοιπόν, είναι αυτοί που υποτάχθηκαν στον Αλέξανδρο από εκείνους που ξέφυγαν από την εξουσία του, γιατί αυτών την άθλια ζωή κανείς δεν τη σταμάτησε, ενώ τους άλλους ο νικητής τους να ζουν ευτυχισμένοι τούς ανάγκασε.

«Μηδεὶς ἔστω μηδ´ ὑπὲρ ἐμοῦ δειλός· ἀπιστοῦμαι μὴ φοβεῖσθαι θάνατον, εἰ τὸν ἐμὸν φοβεῖσθ´ ὑμεῖς»


* Αντιπρόεδρος της Βουλής των Ελλήνων
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ