Οι καλοί οι κακοί και αναλώσιμοι
danikas_dimitris

Δημήτρης Δανίκας

Οι καλοί οι κακοί και αναλώσιμοι

Οι  είκοσι δύο νεκροί στο Μάντσεστερ. Ο  εκρηκτικός    μηχανισμός στο Manchester Arena. Η συναυλία. Η   ψυχαγωγία. Το ανυποψίαστο πλήθος.  Τα θύματα.  Το λουτρό αίματος. Η φρίκη!

Ολα αυτά και πολλά άλλα  έρχονται, επανέρχονται και «καρφώνονται»  στη σκέψη κάθε επισκέπτη του Festival De Cannes. Λογικό. Αναπόφευκτό. Ανατριχιαστικό. Εμμονικό!

Και  συμβαίνει το εξής τρομερό.  Από  προσωπική παρατήρηση. Επί καθημερινής  βάσεως.  Περιμετρικά του Palais De Festival λειτουργούν μηχανήματα που ανιχνεύουν  πάσης φύσεως «εχθρικά» και ύποπτα ανικείμενα.  Οποιος επιχειρεί να  δρασκελίσει το κατώφλι και να εισέλθει  εντός  αυτού του  θηριώδους  κτιρίου, περνάει από κόσκινο.  Πρώτο πρέπει να επιδείξει  την  ταυτότητα της διαπίστευσής του. Πράγμα που  σημαίνει ότι απαραιτήτως, πρέπει να είναι δημοσιογράφος,  φωτογράφος, έμπορος  κινηματογραφικών ταινιών η διανομέας. Ουδείς άλλος μπορεί να εξασφαλίσει αυτή την  πολύτιμη  διαπίστευση!

Αυτό  σημαίνει ότι το όνομα και όλα  τα χαρακτηριστικά   του είναι  ταξινομημένα και   ελεγμένα. Πάμε παρακάτω. Αφού  η ταυτότητά του  σκαναριστεί, στη  συνέχεια περνάει, υποχρεωτικά, μέσα από τα  μηχανήματα που σκανάρουν ακόμα και τις  τρίχες  των οπίσθιών του. Και τέλος θα περάσει από μια δεύτερη ανίχνευση, από ειδικούς φρουρούς που τον  σκανάρουν με  το ειδικό μηχάνημα ανά χείρας!

Κλείσιμο
Ταυτόχρονα με όλα αυτά,  έξω και περιμετρικά του   Palais De Festival κυκλοφορούν επί 24ωρου  βάσεως περιπολικά της αστυνομίας. Ενώ περιπελούν, πάλι επί 24ωρου  βάσεως, ειδικοί ένστολοι, των ειδικών  δυνάμεων, εξοπλισμένοι σαν αστακοί,  με αυτόματα όπλα. Μέχρι  εδώ όλα καλά και άγια. Πάμε παρακάτω

Ολοι  οι υπόλοιποι  δρόμοι, παράλληλοι και κάθετοι με το Φεστιβάλ, εντελώς αφύλακτοι. Τα οχήματα διασχίζουν τους δρόμους με την πρώτη ταχύτητα. Λόγω συνωστισμού. Και το πλήθος των τουριστών, μιλάμε για είκοσι   χιλιάδες  και πλέον επισκέπτες, καθώς και οι κάτοικοι  των Καννών εντελώς  απροστάτευτοι!

Με απλά λόγια, έτσι και κάποιος παρανοικός  που πιστεύει στον μεγάλο Αλλάχ. Που η μεγαλύτερη επιθυμία της  ζωής του  είναι να πεθάνει  ως μάρτυρας   και μαζί του, στον  τάφο του να πάρει καμιά διακοσαριά αθώους. Αυτός ο  τρελός λοιπόν, εντελώς  ελεύθερος να  διαπράξει  την τρέλα του!

Ανετα μπορεί να επιβιβαστεί σε κάποιο  κλεμένο όχημα. Ανετα να τοποθετήσει εκρηκτικούς μηχανισμούς. Και επίσης άνετα  να  καρφώσει  το όχημα μαζί με τον εκρηκτικό μηχανισμό σε οποιοδήποτε σημείο   των Καννών!

Ολα αυτά από καθημερινή παρατήρηση. Αφού  λοιπόν  η Νότια  Γαλλία θεωρείται  ο πιο «προνομιακός» στόχος των Τζιχαντιστών. Αφού  το   φεστιβάλ είναι γεγονός με διεθνή ακτινοβολία. Και  αφού Τζιχαντιστές υπάρχουν άφθονοι  ως κανονικοί πολίτες της Γαλλίας. Αφού συμβαίνουν όλα αυτά, τότε  γιατί   το μοναδικό σημείο που  φρουρείται είναι το Palais De Festival;  

Επειδή εκεί  οι αστέρες του Σινεμά. Εκεί το  Red Carpet.  Εκεί οι  ταινίες. Να είναι καλά  το κτίριο με  όλο το ανθρώπινο δυναμικό που κυκλοφορεί εκεί μέσα. Ολοι οι άλλοι αναλώσιμοι!

Σας βεβαιώ. Αν το ίδιο πράγμα συνέβαινε στην Αθήνα,  θα είχε  ήδη παραιτηθεί ο  υπουργός Προστασίας του Πολίτη. Εδώ άκρα του τάφου σιωπή. Πράγμα που σημαίνει  ότι  οι  άνθρωποι  χωρίζονται σε δύο κατηγορίες. Σ αυτήν που περιλαμβάνει μια Αντριάνα Λίμα και μια Ριάνα και σε όλους τους άλλους, τους κοινούς «θνητούς». Οι «καλοί»  άπ  εδώ και  οι «κακοί» και αναλώσιμοι  απ εκεί. Βάρδα να μην  σου κάτσει κάποια στραβή!

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ