Οδηγώντας…
takis-trakouselis01

Τάκης Τρακουσέλλης

Οδηγώντας…

…το νέο Mini. Για να είµαι ειλικρινής, εξαρχής δεν συµπαθούσα ιδιαίτερα τη νέα εκδοχή Mini. Ιδίως στην πρώτη γενιά, παρά τις ιδιαίτερα πετυχημένες -όπως αποδείχτηκε εµπορικά- προσπάθειες της BMW να παρουσιάσει ένα µοντέρνο ρετρό αυτοκίνητο µε σεβασµό στις ρίζες του, αλλά και ικανό να καλύψει τις απαιτήσεις του σύγχρονου οδηγού, κάτι µε χάλαγε.

Οχι τόσο στην εµφάνιση όσο σε αυτό που ένιωθα στο τιµόνι. Ενα αυτοκίνητο µε ιδιαίτερα σκληρά χαρακτηριστικά στις εκδόσεις Cooper και Cooper S. Ουδείς λόγος βέβαια για την έκδοση One, που ήταν τόσο αργή που για να τη χρονοµετρήσεις στην πίστα δεν χρειαζόσουν χρονόµετρο, αλλά ηµερολόγιο.

Προσωπικά, µε κούραζε στην καθηµερινή οδήγηση, µε αποτέλεσµα να φτάνω στο σηµείο να εκνευριστώ. Οσο θελκτικό κι αν ήταν εµφανισιακά τόσο µε απωθούσε οδηγικά. Τα πράγµατα σαφώς βελτιώθηκαν στη δεύτερη γενιά του µοντέλου, αλλά δεν θα έλεγα ότι έφτασαν σε επίπεδο που µε ικανοποιούσε προσωπικά. ∆εν ήταν τόσο κουραστικό πια, αλλά και πάλι µε κούραζε. ∆εν ήταν τόσο στρυφνό στις αντιδράσεις, αλλά και πάλι µε ζόριζε στην καθηµερινή οδήγηση.

 Σπουδαία εξαίρεση το Paceman, το οποίο ξέφευγε από τα υπόλοιπα Mini, όντας ένα καλό και ευχάριστο στην οδήγηση αυτοκίνητο. Παράλληλα, θα τολµούσα να πω ότι το Paceman έδειξε τον δρόµο για το νέο Mini…

To περασµένο Σάββατο, λοιπόν, βρέθηκα στην έκθεση «BMW Σπανός», στη λεωφόρο Συγγρού, σε εγκαταστάσεις που πραγµατικά είναι στολίδι για την ταλαιπωρηµένη εγχώρια αγορά αυτοκινήτου. Εκεί, ως πελάτης που θέλει γνωρίσει το νέο Mini, µετά της συζύγου, πήρα στα χέρια µου για ένα σύντοµο test drive την έκδοση Cooper µε τον τρικύλινδρο 1.5 lt κινητήρα, µε το αυτόµατο κιβώτιο ταχυτήτων. Απλά εντυπωσιακό: απόλυτα φιλικό στον οδηγό, άνετο, προσδίδει τη σιγουριά που θέλεις ακόµα κι όταν το πιέσεις. Οι αναρτήσεις απορροφούν µε περίσσια µαεστρία τις µπόλικες ανωµαλίες των ελληνικών δρόµων, ενώ ο κινητήρας του είναι ένα µικρό θαύµα!

Αθόρυβος, ιδιαίτερα οικονοµικός και σου δίνει δύναµη σχεδόν σε όλο το φάσµα των στροφών. Τέλος, το αυτόµατο κιβώτιο µε δυσκολία πίστεψα ότι δεν είναι το 8άρι της BMW, όντας πολύ καλά ρυθµισµένο στον κινητήρα. Παράλληλα η One έκδοση -την οποία ανυποµονώ πλέον να οδηγήσω- µε τον νέο τρικύλινδρο 1.2 turbo κινητήρα δεν είναι η αργή, άψυχη έκδοση, αλλά ένα ενδιαφέρον αυτοκίνητο για την ελληνική αγορά. Είναι σαφές ότι η BMW έριξε πολλά χρήµατα στην εξέλιξη του νέου της Mini, κάτι που θα το καταλάβει και ο πιο άπειρος οδηγός.
Κλείσιμο
Το θέµα είναι ότι το νέο Mini άρεσε πάρα πολύ και στη σύζυγο-συνοδηγό του test drive, και εδώ αρχίζουν τα θέµατα…





Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ