Υποκριτές
danikas_dimitris

Δημήτρης Δανίκας

Υποκριτές

Με  αφορμή   τον ορυμαγδό και τον κανιβαλισμό που επακολουθήσε μετά την  εκπομπή «Ολα»  του Θέμου Αναστασιάδη. Οπου ο Θέμος, ο  Βαγγέλης Περρής,  η  Δούκισσα  Νομικού και ο υποφαινόμενος, σχολίασαν    το  τρίωρο  γαλλικό,  λεσβιακό έπος « Η  ζωή  της Αντέλ» (La Vie D’ Adele).  Με αφορμή  δηλαδή τις  πάσης  φύσεως κορώνες που  εκτοξεύτηκαν  από   Πρωινάδικα και  από  πλείστους  ανώνυμους τύπους Internετικούς

Πρώτο λοιπόν. Ούτε  ο Θέμος,  ούτε ο Βαγγέλης, ούτε  η Δούκισσα, ούτε  εγώ σκηνοθετήσαμε και υπογράψαμε  το  σενάριο  της  εν  λόγω ιστορίας

Δεύτερο λοιπόν.  Η  συγκεκριμένη   ταινία καταχειροκροτήθηκε  από  το πολυπληθές  κοινό   του μεγαλύτερου και  σπουδαιότερου   φεστιβάλ  του πλανήτη

Τρίτο  λοιπόν.  Η ίδια  συγκεκριμένη  ταινία  υμνήθηκε από την διεθνή  Κριτική και  στο  τέλος   δαφνοστεφανώθηκε  με  τον Χρυσό Φοίνικα. Την  ανώτερη  διάκριση   του Festival De Cannes

Με  αφορμή   τον ορυμαγδό και τον κανιβαλισμό που επακολουθήσε μετά την  εκπομπή «Ολα»  του Θέμου Αναστασιάδη. Οπου ο Θέμος, ο  Βαγγέλης Περρής,  η  Δούκισσα  Νομικού και ο υποφαινόμενος, σχολίασαν    το  τρίωρο  γαλλικό,  λεσβιακό έπος « Η  ζωή  της Αντέλ» (La Vie D’ Adele).  Με αφορμή  δηλαδή τις  πάσης  φύσεως κορώνες που  εκτοξεύτηκαν  από   Πρωινάδικα και  από  πλείστους  ανώνυμους τύπους Internετικούς

Πρώτο λοιπόν. Ούτε  ο Θέμος,  ούτε ο Βαγγέλης, ούτε  η Δούκισσα, ούτε  εγώ σκηνοθετήσαμε και υπογράψαμε  το  σενάριο  της  εν  λόγω ιστορίας

Δεύτερο λοιπόν.  Η  συγκεκριμένη   ταινία καταχειροκροτήθηκε  από  το πολυπληθές  κοινό   του μεγαλύτερου και  σπουδαιότερου   φεστιβάλ  του πλανήτη

Τρίτο  λοιπόν.  Η ίδια  συγκεκριμένη  ταινία  υμνήθηκε από την διεθνή  Κριτική και  στο  τέλος   δαφνοστεφανώθηκε  με  τον Χρυσό Φοίνικα. Την  ανώτερη  διάκριση   του Festival De Cannes

Τέταρτο  λοιπόν. Οι  περιγραφές των  σεξουαλικών περιπτύξεων ανάμεσα στα  δύο  κορίτσια  που  τις  υποδύονται  η 19χρονη Αντέλ Exarchopoulos παρέα με την  28χρονη  Λεά  Σειντού,  είναι  εξαντλητικές, αναλυτικές και κατά  μία έννοια-πράγμα  που εγώ  προσωπικά  δεν συμφωνώ-εντελώς  πορνογραφικές.  Ολες  οι    στάσεις  που  εμπεριέχονται  στο Kama Sutra είναι  εκεί.  Από   την  στάση την  «Ακαδημαική»,  σα να  θέλει  το ένα    γυναικείο  «όργανο» να  διεισδύσει  στο άλλο,  μέχρι  ηχηρά σκαμπίλια  στα οπίσθια  της  κάθε κοπελιάς. Οταν το   δείτε  το  χειμώνα στις ελληνικές αίθουσες-και είμαι σίγουρος  ότι  θα σπεύσετε και  θα ξεροσταλιάσετε  στις ουρές-θα  καταλάβετε τι ακριβώς εννοώ
Κλείσιμο

Πέμπτο  λοιπόν. Επομένως  όλος αυτός  ο ορυμαγδός και ο  κανιβαλισμός αποκαλύπτουν, για μια ακόμα    φορά, την  απροσμέτρητη νεοελληνική  υποκρισία. Αν  κάποιοι  είναι  ένοχοι  αυτοί  είναι  οι γάλλοι   δημιουργοί. Πράγμα  με το οποίο επίσης   δεν συμφωνώ  γιατί αντιθέτως οι  καλλιτέχνες  που  έκαναν  την  ταινία είναι   της πρώτης  γραμμής

Με απλά  λόγια. Ολη  αυτή  η  φασαρία  μου θυμίζει  εκείνους τους ιερωμένους που Σταυροκοπιούνται   δημοσίως  ενώ παρασκηνιακώς  και ιδιωτικώς   επιδίδονται  στο αχαλίνωτο  σπορ της παιδεραστίας.  Οσο και  τις  θεούσες   που γονυπετείς στο  πάτωμα  της  εκκλησίας  από τη  μια  παριστάνουν ότι υμνούν  τα θεία  ενώ στην πραγματικότητα  κουτσομπολεύουν την  διπλανή  τους

Η κατάληξη  γνωστή. Η  υποκρισία είναι το παράγωγο ενός  καλυμμένου  πουριτανισμού. Και  ο  πουριτανισμός  είναι  ο καλύτερος  μηχανισμός  παραγωγής πάσης  φύσεως  διαστροφών και εκμαυλισμών. Που  πάει να  πει ότι  το  χειρότερο είδος  αποτελείται  απ όσες παριστάνουν   τις παρθένες  με παρθενορραφή   και απ όσους  είναι   ομοφυλόφιλοι   στην   ψυχή!
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ