Όχι στον Έβρο, στο «Ελευθέριος Βενιζέλος» σηκώστε τον φράχτη!
anastasopoulos_www

Βασ. Αναστασόπουλος

Όχι στον Έβρο, στο «Ελευθέριος Βενιζέλος» σηκώστε τον φράχτη!

Από τη μία, η αναμενόμενη (από τον Οκτώβριο του 2012) εξίσωση των τιμών του πετρελαίου θέρμανσης με αυτές στο πετρέλαιο κίνησης, που αναμένεται να οδηγήσει τα ελληνικά νοικοκυριά σε απόγνωση και να προκαλέσει ένα «ντόμινο» λουκέτων στα πρατήρια υγρών καυσίμων. Από την άλλη, οι απεργίες και οι κινητοποιήσεις στα μέσα μεταφοράς, οι οποίες ξεκινούν από τα επίγεια και φτάνουν στα... υπέργεια, καθώς προβλήματα στις μετακινήσεις δεν δημιουργούνται μόνο εντός του κλεινόν άστεως, αλλά και στις πτήσεις από και προς την Αθήνα.

Από τη μία, η αναμενόμενη (από τον Οκτώβριο του 2012) εξίσωση των τιμών του πετρελαίου θέρμανσης με αυτές στο πετρέλαιο κίνησης, που αναμένεται να οδηγήσει τα ελληνικά νοικοκυριά σε απόγνωση και να προκαλέσει ένα «ντόμινο» λουκέτων στα πρατήρια υγρών καυσίμων. Από την άλλη, οι απεργίες και οι κινητοποιήσεις στα μέσα μεταφοράς, οι οποίες ξεκινούν από τα επίγεια και φτάνουν στα... υπέργεια, καθώς προβλήματα στις μετακινήσεις δεν δημιουργούνται μόνο εντός του κλεινόν άστεως, αλλά και στις πτήσεις από και προς την Αθήνα.

Κι όμως, υπάρχει σχέδιο!

 
Η είδηση της σύμπλευσης των εργαζομένων στα μέσα μεταφοράς με τους ιδιοκτήτες ταξί και η προαναγγελία κοινών κινητοποιήσεων από την επόμενη κιόλας εβδομάδα, προοιωνίζεται ένα εφιαλτικό σκηνικό για τον απλό πολίτη, που θέλει να πάει στη δουλειά του, στη σχολή του, για έναν καφέ με τους φίλους του, βρε αδερφέ... Με αυτόν τον τρόπο, ωστόσο, ξεπερνιέται το νομικό εμπόδιο της παρακώλυσης συγκοινωνιών από τους ταξιτζήδες, καθώς συγκοινωνίες δεν (θα) υπάρχουν.
Κλείσιμο

Οφείλουμε λοιπόν να αναγνωρίσουμε ότι, όντως, υπάρχει σχέδιο...


Θα αναλάβει, άραγε, κανένας κυβερνητικός παράγοντας, κανένας καθ' ύλην αρμόδιος, να λύσει το καθημερινό πρόβλημα της μετακίνησης των πολιτών ή η μοναδική παρέμβαση περιορίζεται στο «ξήλωμα» του αρμόδιου για τις καθυστερήσεις στα δρομολόγια του ΗΣΑΠ -οι οποίες, παρεμπιπτόντως, ακόμα συνεχίζονται; Προσωπική άποψη του γράφοντος είναι ότι μάλλον δεν θα ασχοληθεί κανείς, είτε γιατί είναι όλοι τους πολύ απασχολημένοι με τη... διάσωση της χώρας είτε γιατί όλα γίνονται βάσει σχεδίου, το οποίο δεν μπορούμε να αντιληφθούμε εμείς...

Συνοπτικά: επαναλαμβανόμενες απεργίες σε μετρό, λεωφορεία, τρόλεϊ, τραμ, ΟΣΕ, προαστιακό, ταξί και αεροδρόμια... Η βενζίνη στα ύψη και οι λίγοι τολμηροί που θα επιμείνουν να υπομένουν εποχούμενοι το μαρτύριο μιας τρίωρης διαδρομής από την Κηφισιά στην Καλλιθέα π.χ., θα βρεθούν εκ των πραγμάτων να εκτελούν χρέη μεταφορέα για τους συγγενείς, τους φίλους και τους συναδέλφους τους, ενδεχομένως όχι με το αζημίωτο... Αεροπλάνα καθηλωμένα στο έδαφος... Το (κρυφό) κυβερνητικό σχέδιο είναι ξεκάθαρο: ΚΑΝΕΝΑΣ δεν θα φύγει από αυτήν τη χώρα και, όσοι τυχόν έκαναν το λάθος να γυρίσουν, είναι καταδικασμένοι να μείνουν εδώ. Εδώ, στην Ελλάδα, στην πατρίδα μας, για να πληρώνουμε ΦΟΡΟΥΣ εφ όρου ζωής.
 
Αλήθεια, μ' εκείνον τον φράχτη στον Έβρο, τι γίνεται; Γιατί θα μπορούσαν, κάλλιστα, να τον φέρουν και να τον στήσουν μπροστά από τις αναχωρήσεις του αεροδρομίου «Ελευθέριος Βενιζέλος».

Έτσι, θα διασφαλίσουν 100% ότι έχουμε πάρει το μήνυμα: δεν φεύγει κανείς!
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

BEST OF NETWORK