PROTOTHEMA

Advertorial

Sponsored Content

Porcelana: Είδη υγιεινής «made in Greece»

Porcelana: Είδη υγιεινής «made in Greece»

Από τις Σέρρες, στη Θεσσαλονίκη και την Ισπανία, ο Όμιλος Χατζηγεωργίου «ταξιδεύει» το πλακάκι σε όλο τον κόσμο

Με αφετηρία τη Σερραϊκή Γη, ο Όμιλος Χατζηγεωργίου διανύει εδώ και σχεδόν τέσσερις δεκαετίες μια μακρά διαδρομή εξέλιξης και ανάπτυξης στα είδη υγιεινής και πλακιδίων, αριθμώντας 108 εξαγωγικούς σταθμούς σε όλο τον πλανήτη και αποτελώντας έναν από τους καλύτερους πρεσβευτές του ελληνικού επιχειρείν στην παγκόσμια αγορά, που παράγει περίπου 6.000.000 τ.μ. ετησίως. 


Όλα ξεκίνησαν το 1980 από τον ιδρυτή και πρόεδρο του Ομίλου, Κωνσταντίνο Χατζηγεωργίου, ο οποίος με πίστη και όραμα έχτισε τα πρώτα επιχειρηματικά του βήματα ανοίγοντας ένα κατάστημα λιανικής τοπικού χαρακτήρα. Γρήγορα φάνηκε πως αυτό από μόνο του δεν θα ήταν αρκετό για να «στεγάσει» τη δυναμική και την προοπτική αυτού που οραματιζόταν να δημιουργήσει και έτσι, στα χρόνια που ακολούθησαν, η έδρα της εταιρίας μεταφέρθηκε στη Θεσσαλονίκη, στο σημείο που βρίσκεται ακόμη και σήμερα.

Παράλληλα, ξεκίνησε και η ανάπτυξη του ελληνικού δικτύου χονδρικής το οποίο σήμερα αριθμεί μερικές εκατοντάδες μόνιμους συνεργάτες τόσο πανελλαδικά όσο και στις γύρω Βαλκανικές χώρες. Το 2001, χρονιά ορόσημο για τον όμιλο, εξαγοράζεται το πρώτο εργοστάσιο στην Ισπανία, της Venus Ceramica. Η δημιουργικότητα και η σκληρή δουλειά με αιχμή τον πρωτοποριακό σχεδιασμό προϊόντων επάνω στις παγκόσμιες τάσεις εκείνης της περιόδου, έφερε την ανάγκη για επέκταση του όγκου των παραγομένων προϊόντων και έτσι, το 2007 ακολούθησε η εξαγορά του δεύτερου εργοστασίου, της Mapisa Ceramica δημιουργώντας ένα πετυχημένο σχήμα με εξαγωγική παρουσία σε όλες τις ηπείρους. 




Η επένδυση στην Ιβηρική Χερσόνησο 
«Στον κλάδο μας, η έμπνευση και η δημιουργία καινοτόμων σχεδιαστικά προϊόντων, διασφαλίζοντας πάντοτε τα τεχνικά χαρακτηριστικά και τις άρτιες προδιαγραφές τους, αποτελεί το σημαντικότερο μέρος μιας πετυχημένης συνταγής» τονίζει ο Χρήστος Χατζηγεωργίου, γιος του ιδρυτή και Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, μιλώντας για το όραμα της διεθνοποίησης και της εξωστρέφειας του Ομίλου. « Έτσι γρήγορα προέκυψε η ανάγκη να σχεδιάσουμε και να δημιουργήσουμε τη δική μας σειρά προϊόντων, η οποία θα κάλυπτε απόλυτα τις ανάγκες της ελληνικής αλλά και γιατί όχι, των αναπτυσσόμενων διεθνών αγορών.

Στην Ελλάδα, η υλοποίηση  παραγωγής  είναι δύσκολη λόγω της έλλειψης τεχνογνωσίας, αλλά και το «made in Greece» πλακάκι είναι αδύναμο στην παγκόσμια αγορά σε σχέση με το «made in Spain». Έτσι πάρθηκε η δύσκολη για εμάς απόφαση να επενδύσουμε χρήματα και χρόνο στην Ισπανία, όπου ο συγκεκριμένος κλάδος παίζει πρωταγωνιστικό ρόλο στη βιομηχανική τους κουλτούρα». 

Αν και το επενδυτικό ρίσκο «τρομάζει» πολλούς επιχειρηματίες σε μια παρατεταμένη περίοδο οικονομικής κρίσης, το «άνοιγμα» του Ομίλου Χατζηγεωργίου στην παγκόσμια αγορά έμοιαζε αναπόφευκτο, καθώς όπως υποστηρίζει ο Χρήστος Χατζηγεωργίου «όταν δεν είσαι εγκλωβισμένος σε μια αγορά και ταυτόχρονα ταυτισμένος μαζί της, τότε πραγματικά τα δεδομένα αλλάζουν και μπορεί να υπάρχει μια ισορροπία στους κινδύνους αλλά προπάντων στις ευκαιρίες που προκύπτουν. Η παγκόσμια αγορά είναι πολύ μεγάλη, αλλά ταυτόχρονα πολύπλοκη και δύσκολη. Αν καινοτομείς σχεδιαστικά και τα προϊόντα σου είναι ποιοτικά και τίμια, είναι θέμα χρόνου να βρουν την απήχηση στις αγορές που επιδιώκεις.

Σήμερα, τα καταστήματα Porcelana δραστηριοποιούνται αμιγώς στην Ελληνική επικράτεια. Όμως, ο διεθνής χαρακτήρας του ομίλου και η γνώση που έχουμε αποκτήσει καθώς επίσης και οι ευκαιρίες που διακρίνουμε σε πολλές από τις αγορές που δραστηριοποιούμαστε, μας ωθεί να εξετάσουμε και την ενδεχόμενη παρουσία μας με καταστήματα Porcelana και σε άλλες αγορές πλην της Ελληνικής, στο προσεχές μέλλον».

«Who is Who»
Η Venus Ceramica αποτελεί  ένα εργοστάσιο-δίκτυο πωλήσεων το οποίο σχεδιάζει και παράγει προϊόντα με έντονο και δημιουργικό σχεδιασμό. Η παρουσία του είναι εντονότερη σε αγορές όπου παραδοσιακά αγαπούν αυτού του είδους τα προϊόντα. Αγορές όπως της Ρωσίας, ανατολικής Ευρώπης, Ασίας, Μέσης Ανατολής, αποτελούν τις βασικές προτεραιότητες των προϊόντων που παράγει η Venus, χωρίς όμως να αφήνει και τις αγορές της Δύσης.
Η Mapisa Ceramica σχεδιάζει και παράγει κεραμικά πλακίδια με πιο δυτικό προσανατολισμό. Προϊόντα που απευθύνονται σε Δυτικές αγορές όπως της Ευρώπης και της Αμερικής. Στόχοι του δικτύου πωλήσεων της Mapisa αποτελούν έργα που για την κατασκευή τους χρησιμοποιούνται κεραμικά πλακίδια με έμφαση στις τεχνικές προδιαγραφές όπως η αντιολίσθιση και η αντοχή σε ακραίες καιρικές μεταβολές.



Η Porcelana, απευθύνεται στην ελληνική αγορά. Σχεδιάζει και παράγει σε Έλληνες κατασκευαστές ή εμπορεύεται από κατασκευαστές του εξωτερικού, προϊόντα (κεραμικά πλακίδια, έπιπλα κουζίνας και όλα τα παρελκόμενα της κατηγορίας) με μεγάλη διάρκεια ζωής και σε ανταγωνιστικές τιμές. Το μεγαλύτερο μέρος των προϊόντων παραδίδεται σε κάθε σημείο της Ελλάδος, εντός 2-3 ημερών. (Στην ιστοσελίδα www.porcelana.gr  ο καταναλωτής μπορεί να βρει το προϊόν που τον ενδιαφέρει, με τελική χαμηλή τιμή, όλο τον χρόνο)

Στα επερχόμενα αναπτυξιακά σχέδια της εταιρείας συγκαταλέγεται η αύξηση των καταστημάτων Porcelana με απώτερο σκοπό να υπάρχει ένα κατάστημα σε κάθε πόλη και σε κάθε νησί. Στα πλαίσια αυτού του πλάνου ανάπτυξης, κάποια καινούργια καταστήματα προγραμματίζεται να εγκαινιαστούν μέσα στο 2ο εξάμηνο του 2017 όπως τον Αύγουστο στην Αλεξανδρούπολη, ενώ θα ακολουθήσουν και άλλα μέσα στο 2018. 
Συμπληρώστε το email σας για να λαμβάνετε όλη την έκτακτη επικαιρότητα πρώτοι!
Ακολουθήστε μας στα

Λευτέρης 10/07/201720:47

Όντως ο συγκεκριμένος όμιλος είναι κορυφή στα είδη υγιεινής σε όλη τη βόρειο Ελλάδα

Απάντηση
Γιώργος 10/07/201720:45

Άψογη επιχείρηση προσωπικά είμαι πολύ ευχαριστημένος !

Απάντηση
Λιτσα 10/07/201720:42

Άψογη επιχείρηση , νούμερο ένα στη βόρεια Ελλάδα !

Απάντηση

Προσθέστε το δικό σας σχόλιο

2500  χαρακτήρες απομένουν

* Υποχρεωτικά πεδία