Δημήτρης Σειρηνάκης: «Οι Ελληνες πιο πολύ βλέπουν σεξ παρά το κάνουν»

Δημήτρης Σειρηνάκης: «Οι Ελληνες πιο πολύ βλέπουν σεξ παρά το κάνουν»

Ο επιχειρηματίας που έμαθε στους Ελληνες την παραγωγή ελληνικών ερωτικών ταινιών και κατάφερε να βάλει τη Sirina στις 10 καλύτερες εταιρείες ανάμεσα στις 3.500 από όλο τον κόσμο, στα βραβεία AVN του Λας Βέγκας, μιλάει στο «thema people» για το πορνό στα πέτρινα χρόνια της κρίσης

Δημήτρης Σειρηνάκης: «Οι Ελληνες πιο πολύ βλέπουν σεξ παρά το κάνουν»
Στην είσοδο του γραφείου του, κλειδωμένο μέσα σε ένα μεγάλο κλουβί, βρίσκεται ένα κουλουριασμένο φίδι. Η διαδικασία για τη λήψη της τροφής του, μετά την επεξήγηση για την αλλαγή του δέρματός του, μου ακούγεται κάπως περίεργη. «Είχα βρει ετοιμοθάνατο τον πύθωνα, σε ένα σπίτι κάποιου γνωστού μου, και τον έσωσα. Από τότε αυτό είναι η μασκότ της εταιρείας»
, μου λέει ο Δημήτρης, καθισμένος στο γραφείο του, με φόντο το εξώφυλλο της τελευταίας του ταινίας «Mykonos: Αυτή είναι η μητριά μου», με πρωταγωνίστριες την Κατερίνα, την Αθηνά, τη Στέλλα και τη Βάσια.

Κλείσιμο

Φωτό: Paris Tavitian

- Είναι απενοχοποιημένοι πια οι Ελληνες σε σχέση με το πορνό; Ναι. Καταρχάς, έπαιξε πολύ μεγάλο ρόλο σε αυτό το γεγονός ότι ενημερώνεται πλέον ο κόσμος από το εξωτερικό μέσω Internet, αλλά και η παραγωγή που είχαμε κάνει με την Τζούλια. Από εκεί και έπειτα στο μυαλό κάθε ανθρώπου υπάρχουν κάποια στάνταρ. Εγώ ποτέ δεν κατάλαβα, από μικρό παιδί, γιατί κάτι που κάνει ο καθένας το βράδυ στο κρεβάτι του, αν το γυρίσει σε ταινία, είναι «κακό» και θεωρείται «πορνογραφία», ενώ αν πάρουμε ένα πριόνι κόβοντας ένα στήθος και ονομάζοντάς το «θρίλερ» είναι για Οσκαρ. Μας έχουν περάσει στο μυαλό ότι είναι νορμάλ να βλέπουμε μια δολοφονία στις ειδήσεις των 8 τρώγοντας μακαρονάδα, ενώ το να δεις μια ερωτική ταινία μόνος σου ή με τη σύντροφό σου είναι κατακριτέο.


Φωτό: Paris Tavitian

- Η ασταθής πολιτική κατάσταση επηρέασε την αγορά στις ερωτικές ταινίες; Θα σου απαντήσω με ένα παράδειγμα: μετά το δημοψήφισμα, περιμένοντας την κατάληξη των διαπραγματεύσεων με την Ευρωπαϊκή Ενωση, είχαμε βγάλει για ένα 48ωρο δωρεάν μια ερωτική ταινία μέσα από το site μας. Πεντακόσιες χιλιάδες Ελληνες, μοναδικοί χρήστες, εκείνες τις μέρες μπήκαν για να την παρακολουθήσουν. Υπό κανονικές συνθήκες, κάθε μέρα μπαίνουν στο site μας 50.000 μοναδικοί χρήστες!



Στα γυρίσματα της τελευταίας του ταινίας «Mykonos: Αυτή είναι η μητριά μου», με πρωταγωνίστριες την Κατερίνα, την Αθηνά, τη Στέλλα και τη Βάσια

- Αυτό πώς το εξηγείς; Σαν λαός είμαστε ο πιο σεξουαλικός στο τι βλέπουμε. Και δεν μας επηρεάζει τίποτε σε σχέση μ’ αυτό. Ασχέτως του τι κάνουμε τελικά. Γιατί έχει μεγάλη διαφορά το ένα από το άλλο. Και η θεωρία απέχει πάντα πολύ από την πράξη. Οι Ελληνες είμαστε πολύ του φραπέ, του «θα» και της συμβουλής, αλλά στην πράξη λίγοι το κάνουν.

- Είναι ακριβοπληρωμένοι οι Ελληνες πορνοστάρ;
Στην Ελλάδα σε σχέση με άλλες χώρες, ναι. Παίρνουν πολύ περισσότερα χρήματα. Εξυπακούεται ότι προτού γυριστεί μια ταινία κάνουν όλοι εξετάσεις, γιατί αυτό επιβάλλει η δική μου ηθική. Και δεν χρησιμοποιούνται ποτέ βοηθήματα τύπου Βιάγκρα. Γιατί αυτά λειτουργούν ανασταλτικά στα γυρίσματα μιας ταινίας.



- Ποιοι συμμετέχουν στα casting; Οι πάντες. Εχουν έρθει στα casting κοπέλες που κάνουν strip show, νοικοκυρές αλλά και καθηγήτριες. Καταρχήν αυτή τη δουλειά δεν μπορείς να την κάνεις μόνο για τα χρήματα. Την κάνεις και επειδή το θέλεις! Επίσης κανείς δεν παίζει σε ερωτική ταινία «λόγω κρίσης» ή «λόγω ανεργίας». Δεν μπορείς να κάνεις τη συγκεκριμένη δουλειά απλά για να πληρώσεις τα δάνειά σου ή δύο ενοίκια, δεν εκτίθεσαι τόσο εύκολα. Πρέπει να το γουστάρεις για να το κάνεις. Και θεωρώ ότι είναι πολύ πιο τίμιο και ηθικό να έρθει μια παντρεμένη γυναίκα και να σου πει «θέλω να παίξω σε μια ερωτική ταινία και δεν ντρέπομαι γι’ αυτό» από μια άλλη παντρεμένη που πάει κάπου και απατά τον άντρα της. Στην τελική, όλα έχουν να κάνουν με τη συμπεριφορά και με τον χαρακτήρα σου.



- Ο χαρακτήρας των πρωταγωνιστών πώς επηρεάζει την ποιότητα μιας ερωτικής ταινίας;
Η προσωπικότητα του πρωταγωνιστή είναι μακράν ο κύριος παράγοντας για να πετύχει ή όχι μια ερωτική ταινία. Αν φύγουμε από την Αθήνα ένα σετ 30 άτομα για τη Μύκονο ώστε να κάνουμε ένα γύρισμα και μία πρωταγωνίστρια δημιουργεί ίντριγκες ή προσβάλλει τον πρωταγωνιστή, με αποτέλεσμα να μην έχει στύση, τότε σπάει όλη η αλυσίδα. Κι αν χάσω μία μέρα από την ταινία, καταστρέφομαι οικονομικά, αφού σαν σωστός επιχειρηματίας εγώ πρέπει να πληρώσω όλο τον κόσμο, ανεξάρτητα από το τελικό αποτέλεσμα.

- Εχεις σκεφτεί ότι κάποιες από τις πρωταγωνίστριές σου χρησιμοποιούν τη συμμετοχή τους στις ταινίες σου για να πάνε στη Μύκονο παριστάνοντας τα μοντέλα προκειμένου να εκδίδονται εκεί; Τα πάντα ρει. Εσύ έχεις σκεφτεί ότι μπορεί μια πρωταγωνίστριά μου να έχει έρθει να παίξει σε ταινία μου, την οποία έστειλε ο άντρας της επειδή γουστάρει να τη βλέπει να παίζει σε ταινία; (χαμογελάει)


- Ποιο είναι το μεγαλύτερο προσόν που πρέπει να έχει μια γυναίκα ώστε να συμμετάσχει σε ταινία σου; Οτιδήποτε είναι φυσικό πουλάει πάντα πιο πολύ. Κάποιες γυναίκες πιστεύουν ότι θα είναι πολύ πιο θελκτικές αν, για παράδειγμα, προσθέσουν στήθος. Αυτό είναι λάθος. Πιο πολύ θα πουλήσει ένα φυσικό στήθος, έστω κι αν είναι μικρό, παρά ένα σιλικονάτο, πλαστικό, ολοστρόγγυλο, ψεύτικο. Κριτήριο επίσης για να βγαίνει κάτι ωραίο στον φακό είναι να έχει ο πρωταγωνιστής πάθος γι’ αυτό που κάνει.



«Ολοι φαντάζονται ότι ερχόμαστε το πρωί στο γραφείο, πίνουμε έναν εσπρέσο και γίνεται μια παρτούζα. Η πραγματικότητα, όμως, είναι άλλη: κάθε τρεις μήνες, για πέντε μέρες, βγάζω δύο ταινίες»…

-Αυτό πώς το καταλαβαίνεις; Είναι η δουλειά μου. Αλλά και πριν από τις 50 ταινίες που έχω γυρίσει και τα 100 περίπου ερασιτεχνικά, καταλάβαινα ποιοι κάνουν για τη δουλειά και ποιοι όχι. Αν καθίσει μια γυναίκα μπροστά μου, θα καταλάβω από το πώς φέρεται αν είναι σεξουαλική ή όχι. Φαίνεται. Ακόμη και σε ένα τραπέζι με δέκα γυναίκες μπορώ πολύ εύκολα να καταλάβω ποια θα αποδώσει καλύτερα στη δουλειά και ποια όχι. Και πολλές φορές τα φαινόμενα απατούν. Ακόμη και από ένα email που θα σου στείλει μια γυναίκα, το πώς γράφει, μαζί με τις φωτογραφίες που το συνοδεύουν και από τον τρόπο που τις έχει τραβήξει, περίπου μπορείς να καταλάβεις αν κάνει για ταινία πορνό ή όχι. Είναι πολύς κόσμος που θέλει να παίξει σε ερωτικές ταινίες, δεν μπορώ να κάνω casting για τόσο κόσμο. Οπότε εξοικονομώ κάπως τον χρόνο μου, αν σκεφτείς ότι λαμβάνω περίπου 10-20 βιογραφικά τη μέρα.



- Αντίστοιχα, ποια είναι τα προσόντα που πρέπει να έχει ένας άντρας για να πρωταγωνιστήσει στις ταινίες σου;
Αντίθετα με ό,τι μπορεί να πιστεύουν κάποιοι, στον άντρα δεν παίζει ρόλο το μέγεθος. Το παιχνίδι είναι εγκεφαλικό - στο πώς επικοινωνεί με τη γυναίκα και αν το ’χει. Μπορεί κάποιος να έχει τεράστιο πέος, αλλά η συμπεριφορά του να είναι τόσο άσχημη που η συμπρωταγωνίστριά του να μη θέλει ούτε να τον ακουμπήσει! Ενώ κάποιος με νορμάλ μέγεθος, να το ’χει τόσο πολύ, παίζοντας μαζί της εγκεφαλικά, που η άλλη να τον κοιτάει και να της τρέχουν τα σάλια. Και αυτό φαίνεται στο γυαλί. Αυτό συμβαίνει και στη ζωή - πάντα η τέχνη αντιγράφει τη ζωή και η ζωή την τέχνη. Στην παραγωγή ταινιών είναι σαν να προπονείς μια ομάδα ποδοσφαίρου. Το πώς θα μιλήσω, πώς θα συνεννοηθώ, πώς θα οργανώσω όλη την ομάδα είναι το πιο βασικό για να λειτουργήσουν μετά καλά οι «αθλητές». Οι πρωταγωνιστές μου είναι σαν αθλητές σεξουαλικών επιδόσεων.



- Είναι αλήθεια πως η Τζούλια Αλεξανδράτου είχε πληρωθεί με 200.000 ευρώ για το «Απαγορευμένο»; Είναι κάπου εκεί το ποσό και τα πάντα κατατεθειμένα στην Εφορία. Οπως και κάθε μας επαγγελματική κίνηση.

- Εχεις ξαναδώσει τέτοιο ποσό σε πρωταγωνίστριά σου; Ποτέ. Αλλά έπρεπε να γίνει αυτό τότε, γιατί μετά την Τζούλια μάς έμαθε ακόμη και το πιο απομακρυσμένο χωριό της Ελλάδας.



- Εχουν έρθει άλλοι αναγνωρίσιμοι για να πρωταγωνιστήσουν σε ταινίες σου; Ναι. Και άντρες και γυναίκες. Εχουμε κάνει και δοκιμαστικό σε άντρες πολύ διάσημους, που κατά τα λεγόμενά τους «πήδηξαν όλη την Αθήνα», αλλά δεν μπορούσαν να κάνουν τίποτα μόλις άναψαν τα φώτα. Αλλά θα ήταν ανήθικο απ’ τη μεριά μου να βγάλω αυτό το βίντεο, από τη στιγμή που οι ίδιοι δεν το ήθελαν, μόνο και μόνο για να βγάλω λεφτά. Εξάλλου, δεν μ’ ένοιαζαν ποτέ τα λεφτά. Κάνω αυτή τη δουλειά γιατί μ’ αρέσει!



Tον βρήκε ετοιμοθάνατο και τον έσωσε... έκτοτε έγιναν αχώριστοι. Αλλωστε, ο πύθωνας είναι η μασκότ της εταιρείας 


- Ποιος πολιτικός πιστεύεις πως θα ήταν ιδανικός πρωταγωνιστής σε ταινία σου; Μου θυμίζεις μια ταινία που είχαμε βγάλει, για την οποία έγραψαν και οι business «Times» του Λονδίνου, «η εκδίκηση του λαού πάνω στη γυναίκα του υπουργού». Κανένας πολιτικός δεν θα μπορούσε να παίξει σε ταινία πορνό! Γιατί, για να ’σαι καλός σ’ αυτή τη δουλειά, πρέπει να είσαι μαχητής. Και, όπως είπαμε και στην αρχή, ο χαρακτήρας παίζει τον σημαντικότερο ρόλο στον καλό πρωταγωνιστή. Ακόμη και ως επιχειρηματίας, ούτε περίπτερο δεν θ’ άνοιγα με τους πολιτικούς που έχουμε, δεν θα ’βγαζα άκρη. 



- Η προσωπική σου ζωή επηρεάζεται απ’ τη δουλειά σου; Ολοι φαντάζονται ότι ερχόμαστε το πρωί στο γραφείο, πίνουμε έναν εσπρέσο και γίνεται μια παρτούζα. Η πραγματικότητα, όμως, είναι άλλη: κάθε τρεις μήνες, για πέντε μέρες, βγάζω δύο ταινίες. Ολο το άλλο είναι εμπορικό κομμάτι: πώς θα είναι το εξώφυλλο, πώς θα προωθηθεί η ταινία, πώς θα βγει στο περίπτερο. Αρα σεξουαλικά δεν μπορεί να με επηρεάσει πολύ σε σχέση μ’ αυτό που γίνεται.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης