Αννα Τζελέπη - Ιλόη Χατζησπυρίδη: Κορίτσια για μπικίνι

Αννα Τζελέπη - Ιλόη Χατζησπυρίδη: Κορίτσια για μπικίνι

Αύγουστος, νησί, διακοπές, παραλία, ήλιος, αντηλιακό καρύδα και το αγόρι σου. Κάθε καλοκαίρι οι Ελληνίδες βγαίνουν στην αγορά προς αναζήτηση του τέλειου μαγιό. Προαπαιτούμενα;

Αννα Τζελέπη - Ιλόη Χατζησπυρίδη: Κορίτσια για μπικίνι
Να εφαρμόζει τέλεια, να κάνει το πόδι μακρύτερο, να είναι μοντέρνο και όμορφο, να μην κοστίζει μια περιουσία και φυσικά να μην το φορά η μισή παραλία. Μιλάμε για «επικίνδυνη αποστολή». Μέχρι που οι Αννα Τζελέπη και Ιλόη Χατζησπυρίδη βρήκαν τη λύση: τα  μαγιό maa boo.

Τι σχέση μπορεί να έχουν με τη μόδα, από επαγγελματικής άποψης, μια εργαζόμενη σε ναυτιλιακή και μια υπεύθυνη επικοινωνίας σε ακτοπλοϊκή εταιρεία; Η πρώτη απάντηση που δίνουν οι Αννα Τζελέπη και Ιλόη Χατζησπυρίδη είναι «καμία». Σε δεύτερο επίπεδο, όμως, διευκρινίζουν: «Θέλαμε απλώς να δημιουργήσουμε ένα μαγιό που θα το αγοράζαμε κι εμείς οι ίδιες. Ναι, εννοείται ότι διαβάζαμε fashion blogs, περιοδικά μόδας κ.ά., αφού όπως σε όλες τις γυναίκες αρέσουν και σε εμάς τα ρούχα. Αν μας ρωτάτε τώρα πώς μας ήρθε να κάτσουμε και να σχεδιάσουμε μαγιό, θα σας πούμε ότι ήταν μια εντελώς τυχαία απόφαση όταν ένα βράδυ είπαμε να τυπώσουμε prints σε μαγιό. Να δημιουργήσουμε δηλαδή το δικό μας brand μαγιό».
 
Τα κορίτσια αγαπούν γενικά τα patterns και τα prints (το σχέδιο με τα τριγωνάκια στα μαγιό τους έχει γίνει ήδη best seller) -κι αυτό ήταν η αιτία να δημιουργηθεί το maa boo.
Αυτό συνέβη το 2013. Ωστόσο, μεσούσης της κρίσης, οι δύο Ελληνίδες φίλες στάθηκαν τυχερές. Αρχισαν συνειδητά να εμπιστεύονται τους εγχώριους σχεδιαστές, όπου πολλά νέα brands είχαν κάνει ήδη την εμφάνισή τους, κι έτσι με μικρά και προσεκτικά βήματα ξεκίνησαν να κάνουν αισθητή την παρουσία τους σε καταστήματα και e-shops όπως το wecreateharmony.com (ηλεκτρονικό κατάστημα αποκλειστικά για ελληνικά brands) κερδίζοντας καθημερινά νέους πελάτες, οι οποίοι μάλιστα πάντα επιστρέφουν.

Κλείσιμο


«Οι Ελληνες σχεδιαστές πείσμωσαν με την κρίση. Σκοπός τους είναι να αποδείξουν την αξία τους αρχικά στο ελληνικό κοινό και μετά, αφού γίνουν ανταγωνιστικοί, και στο εξωτερικό. Πλέον προσέχουν την αισθητική τους, από το πώς θα επικοινωνήσουν το προϊόν τους μέχρι το ταμπελάκι που θα το συνοδεύει», λέει η Αννα Τζελέπη και η Ιλόη Χατζησπυρίδη σπεύδει να προσθέσει: «Φυσικά και άλλαξε η καθημερινότητά μας. Εννοείται ότι είμαστε συνεχώς σε επικοινωνία ελέγχοντας συγχρόνως τα emails μας, ειδικά την περίοδο της παραγωγής. Το marketing των maa boo τονίζει εμφατικά το made in Greece κομμάτι τους. Επόμενο βήμα μας είναι να τα εξάγουμε στο εξωτερικό». Τι διαφορετικό έχουν τα maa boo από τα υπόλοιπα μαγιό που κυκλοφορούν στην αγορά; «Προσπαθούμε ώστε τα μαγιό μας να ταιριάζουν σε κάθε σωματότυπο, να αγκαλιάζουν και να εφαρμόζουν ιδανικά στις γυναικείες καμπύλες ή ακόμα και στις ατέλειες που μπορεί να έχει το σώμα της μέσης Ελληνίδας.

Αυτό είναι που κάνει τις πελάτισσές μας να έρχονται να αγοράσουν ένα μαγιό και φεύγουν με τρία. Και  είναι πραγματικά πολύ δύσκολο να βρεις το μαγιό που θα σου ταιριάζει τόσο πολύ ώστε να γίνει δεύτερο δέρμα σου. Τα maa boo κατασκευάζονται στην Ελλάδα εξ ολοκλήρου. Είκοσι κωδικούς έχει η Kaleidoscope Συλλογή για το Καλοκαίρι 2015. Γεωμετρικά και έθνικ σχέδια, μονόχρωμα, με βολάν, μοτίβα από την αρχαία ελληνική μυθολογία, laser cut σχέδια, ολόσωμα. Ειδικά τα ολόσωμα είναι τάση για το φετινό καλοκαίρι. Πολλές πελάτισσές μας λένε ότι αγοράζουν τα μαγιό μας και τα φορούν ως ρούχο, είτε με το σορτσάκι τους είτε με κάποια φούστα», επισημαίνουν.

Οι συνεργασίες

Το επόμενο βήμα των δύο Ελληνίδων σχεδιαστριών είναι στρατηγικά μελετημένο: «Εχουμε ήδη σχεδιάσει πετσέτες με prints για την παραλία και σκοπεύουμε να κάνουμε μια σειρά με ρούχα beachwear. Εμπορικά τα πρώτα δείγματα έχουν θετικό αντίκτυπο. Συνεργαζόμαστε ήδη τόσο με μπουτίκ των Αθηνών και διαφόρων νησιών όσο και με της Χαλκιδικής». Πόσο κόπιασαν να βρουν το όνομα maa boo και τι μπορεί να σημαίνει αυτό; «Σπαζοκεφαλιάσαμε πολύ. Φίλοι και γνωστοί μάς πρότειναν κατά καιρούς διάφορα ονόματα, όμως εμείς θέλαμε να ακούγεται κάπως εξωτικό, να θυμίζει έναν θερινό παράδεισο με τιρκουάζ νερά, αμμώδεις παραλίες, κοκτέιλ κ.λπ., να είναι δηλαδή το δικό μας φανταστικό νησί. Κάτι που ηχητικά αποτυπώνει την καλύτερη εποχή του χρόνου. Δεν έχει, λοιπόν, συγκεκριμένο ορισμό. Πολύ απλά παραπέμπει σε εξωτικό καλοκαίρι», απαντούν.



Ποια είναι τα χαρακτηριστικά των μαγιό maa boo και σε ποιες γυναίκες απευθύνονται; «Μπορεί να το λέμε συνέχεια, αλλά ισχύει: κατασκευάσαμε μαγιό που, πρώτ’ απ’ όλα, θα φορούσαμε εμείς οι ίδιες. Επιθυμία μας είναι η γυναίκα που θα φορέσει μαγιό μας να νιώσει ωραία, σέξι, όμορφη, γοητευτική, θηλυκή, boho. Κυρίως, όμως, να εφαρμόζουν ακριβώς στο σώμα της. Το χαρακτηριστικό γνώρισμά μας, αυτό που αν το δεις θα πεις “είναι maa boo!” είναι τα μικρά τριγωνικά patterns. Τα έχουμε δει και σε άλλες εταιρείες, αντιγραφή, εννοείται, αλλά αν μας ζητάτε να δώσουμε μια συμβουλή στις κοπέλες, αυτή είναι το μαγιό να εφαρμόζει σωστά στο σώμα τους και το χρώμα που θα διαλέξουν να ταιριάζει με τον τύπο δέρματός τους.

Το βλέπουμε πλέον καθημερινά; άλλο μαγιό ταιριάζει στις ξανθιές κι άλλο στις μελαχρινές».
Αν χρησιμοποιούν τα social media ως εργαλείο δουλειάς; «Φυσικά! Στο Instagrαm μας έστειλαν άλλωστε την πρώτη φωτογραφία των maa boo σε παραλία το 2013. Ακόμη και από το εξωτερικό μας ζητούν να στείλουμε τα μαγιό μας. Καθημερινά απαντούμε σε ερωτήσεις σχετικά με τα σημεία πώλησής τους και τις τιμές. Δεν γίνεται να μη χρησιμοποιείς τα social media για την προώθηση της δουλειάς σου πλέον», λένε με μια φωνή.




Πότε αισθάνθηκαν υπερήφανες για την απόφασή τους να λανσάρουν τα maa boo; «Οταν τυχαία σε κάποια παραλία μάς ρώτησαν από πού πήραμε τα μαγιό που φορούσαμε», θυμούνται γεμάτες ικανοποίηση.




Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

Δείτε Επίσης