Επανεφευρίσκοντας τον Ανδρέα Γεωργίου

Επανεφευρίσκοντας τον Ανδρέα Γεωργίου

Αφού «μέθυσε» την απογευματινή ζώνη του ANT1 με βαθυκόκκινο «Μπρούσκο», ο Κύπριος ηθοποιός και σκηνοθέτης δηλώνει έτοιμος να κάνει «Ρουά ματ» με τη νέα καθημερινή σειρά της οποίας θα έχει τη σκηνοθετική επιμέλεια, οδηγώντας με το ταλέντο και την πολυπραγμοσύνη του πολλούς να μιλούν ήδη για έναν επίγονο του Χριστόφορου Παπακαλιάτη

Επανεφευρίσκοντας τον Ανδρέα Γεωργίου
Λέγεται πως στην Κύπρο ο Ανδρέας Γεωργίου απολαμβάνει τιμές σταρ πρώτης γραμμής. Είναι ένας ακόμη «τοπικός ήρωας» που μπορεί να έφυγε -γεωγραφικά τουλάχιστον- από την πατρίδα του και να τα κατάφερε στην Ελλάδα, όμως δεν εγκατέλειψε στην ουσία τη ρίζα του. Παρά την αναγνωρισιμότητα, τη διασημότητα, τα φωτογενή εξώφυλλα και τα λοιπά συμπαρομαρτούντα του celebrity υπερεγώ, ο Κύπριος καλλιτέχνης μοιάζει ήπιος και κυρίως μετρημένος στον λόγο του. Ισως βεβαίως γι’ αυτό να ευθύνεται η απότομη έκθεση, η υπερπροβολή που ακολούθησε τη συμμετοχή του στο πάλαι ποτέ talent show «Dream Show: The Theater». Η φήμη του είχε αρχίσει να προηγείται του ονόματός του. Μόνο που αιτία δεν ήταν το υποκριτικό ταλέντο του ή τα σχέδια του νεαρού τότε ηθοποιού, αλλά η δημόσια εξομολόγηση ενός σκοτεινού, οικογενειακού μυστικού.



Κλείσιμο
Η reality πλευρά της δημόσιας εικόνας του μοιάζει πια με ένα παλιό κακόγουστο αστείο. Οχι γιατί τα χρόνια πέρασαν και ο θόρυβος καταλάγιασε, αλλά μάλλον επειδή οι επαγγελματικές κινήσεις και οι δουλειές που παρουσιάζει δίνουν πολύ περισσότερες αφορμές για συζήτηση, αφήνοντας κατά μέρος την περιέργεια που χωρά στα μέτρα της κλειδαρότρυπας και μόνο αυτής.

Τη νίκη του στο talent show του ALPHA -η οποία συνοδεύτηκε από ένα έπαθλο 200.000 ευρώ- ακολούθησε η πολυδιαφημισμένη σειρά του MEGA «Στους 31 Δρόμους». Μολονότι πολλά υποσχόμενο και εξ ολοκλήρου γυρισμένο στη Νέα Υόρκη, το σίριαλ στο οποίο ντεμπούταρε υποκριτικά και η Σοφία Καρβέλα αποδείχτηκε φενάκη. Οι οιωνοί δεν ήταν με το μέρος του.



Ομως η μέρα που το όνομά του θα συζητιόταν για τους σωστούς λόγους δεν ήταν μακριά. Χρειάστηκε περίπου μία πενταετία προκειμένου ο φέρελπις ηθοποιός να επαναπροσδιορίσει τον εαυτό του και τη σχέση του με την υποκριτική και να επιστρέψει, όπως αποδεικνύεται, δριμύτερος. Το «Μπρούσκο» έγινε το απόλυτο hit της περσινής σεζόν. Δεν ήταν μόνο το αξιόλογο καστ, η ερμηνεία του ίδιου, τα γυρίσματα σε φυσικούς χώρους ή η σεναριακή πλοκή, αλλά και ο νέος ρόλος του Γεωργίου, αυτή τη φορά στο νευραλγικής σημασίας πόστο του σκηνοθέτη.

«Ηθελα να ασχοληθώ με τη σκηνοθεσία από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου. Θυμάμαι να κρατάω μια κάμερα που είχαμε στο σπίτι και να γυρίζω τις γειτονιές γιατί ήθελα να κάνω γύρισμα. Εκανα λοιπόν casting στους φίλους μου και μοίραζα ρόλους. Οταν λοιπόν “σκηνοθετούσα” είχα και την επιθυμία να παίξω και έτσι μου καρφώθηκε η ιδέα ότι θέλω να γίνω ηθοποιός. Σπούδασα σκηνοθεσία στο Λονδίνο. Ηταν πάντα επιθυμία μου να σκηνοθετώ, πάντα το κυνηγούσα. Υποκριτική σπούδασα πολύ αργότερα στο Λονδίνο», ξεκινά την αφήγησή του. «Νομίζω ότι δεν θα μπορούσα να δουλέψω διαφορετικά πια. Να σκηνοθετώ χωρίς να παίζω ή να παίζω χωρίς να σκηνοθετώ. Το ίδιο έκανα και στην προηγούμενη σειρά μας, τα “Ασπρα μπαλόνια”, που έγραφε και πάλι η Βάνα Δημητρίου και η οποία  έπαιξε για δύο χρόνια στην Κύπρο, οπότε κατάφερα πια να βρω τις ισορροπίες μου. Με τη Βάνα Δημητρίου δουλεύουμε 4 χρόνια. Νιώθω ότι έχουμε την απόλυτη χημεία και έχουμε πολλά σχέδια για το μέλλον. Οταν αποφασίστηκε ότι εκείνη θα γράψει το σενάριο του “Ρουά ματ” ένιωσα ότι είναι το καινούριο της “παιδάκι” που θα ήθελα να το μεγαλώσουμε μαζί. Εφόσον υπήρχε ο τρόπος να γίνει, το ανέλαβα έχοντας τη σκηνοθετική επιμέλεια, αφού δεν είναι δυνατόν να είμαι συνέχεια εκεί. Ο Κώστας Αναγνωστόπουλος και ο Θεοδόσης Οικονομίδης σκηνοθετούν τη σειρά», λέει εξηγώντας τον βαθμό της εμπλοκής του στη νέα καθημερινή σειρά που θα προβάλλεται και πάλι από τον ΑΝΤ1. Τον ρωτάω αν τον προβληματίζει το γεγονός ότι χτίζει μια καριέρα βασισμένος σε ένα τηλεοπτικό είδος που θεωρείται εύπεπτο και είναι μάλλον παρεξηγημένο, τη σαπουνόπερα. «Είμαι εργασιομανής και ό,τι μου δοθεί στα χέρια το κάνω με πολύ μεράκι, δεν με αφορά τίποτα άλλο. Αυτό που προσπαθούμε καθημερινά να καταφέρουμε είναι να προτείνουμε ένα νέο είδος σαπουνόπερας, αυτό που δεν είναι κλεισμένο σε ένα στούντιο, αλλά  γυρίζεται σε φυσικούς χώρους και πολλές φορές κάτω από πολύ δύσκολες συνθήκες. Πραγματικά, οι απαιτήσεις είναι τεράστιες για το αποτέλεσμα που στοχεύουμε», λέει.




Τα δύο στιγμιότυπα από την καθημερινότητά του που ο Ανδρέας Γεωργίου μοιράστηκε στον λογαριασμό του στο Instagram 



Αναρωτιέμαι αν ο ίδιος βάζει ποτέ τον εαυτό του στη θέση του θεατή, αν παρακολουθεί τηλεοπτικές σειρές. Βρίσκει την ευκαιρία να εξηγήσει την «κατάρα», όπως τη χαρακτηρίζει, του σκηνοθέτη. «Η κατάρα του σκηνοθέτη με αποσυντονίζει από το να παρακολουθήσω κάτι χωρίς να παρατηρώ τεχνικές λεπτομέρειες και αυτό μου καταστρέφει τη μαγεία μιας δουλειάς. Νομίζω όμως ότι εκείνο που θα με κρατήσει προσηλωμένο είναι ένα πολύ δυνατό story με δυνατές ερμηνείες. Αυτά που θαυμάζω δηλαδή ούτως ή άλλως ως σκηνοθέτης και πίσω από τις κάμερες. Υπάρχει τεράστια γκάμα να διαλέξει κανείς και αυτό με κάνει ακόμα πιο alert για το τι θα προσφέρω ο ίδιος σε αυτό το κοινό που τα έχει δει σχεδόν όλα, να του δώσω κάτι διαφορετικό».

Δεν είναι μόνο το κοινό της τηλεόρασης που τα έχει δει όλα ή σχεδόν όλα αλλά και εκείνο των social media. Πρόσφατα ο Ανδρέας Γεωργίου μοιράστηκε στον λογαριασμό του στο Instagram δύο στιγμιότυπα από την καθημερινότητά του. Ενα από το κρεβάτι του την ώρα που ξυπνούσε και ένα από τα άδυτα του ντους του.



Στιγμιότυπα από τα γυρίσματα του «Μπρούσκο» στην Ταϊλάνδη

Τον ρωτάω γιατί. «Μου αρέσει η επαφή με τον κόσμο, δεν πιστεύω στο σταριλίκι. Νιώθω ότι έχω την ανάγκη να μοιράζομαι απλές στιγμές της καθημερινότητας με τον κόσμο που μας στηρίζει και μας παρακολουθεί. Τα social media είναι ο πιο σύγχρονος τρόπος για να κρατάμε επαφή», απολογείται. Του ζητώ να μου πει τι έχει αλλάξει, αλλά και τι νοσταλγεί από το βάπτισμα του πυρός που πήρε στους αμήχανους «31 Δρόμους» μέχρι σήμερα που η επιτυχία του -προσωπική και επαγγελματική- έχει βαφτεί στα χρώματα του «Μπρούσκο». «Σίγουρα είμαι πιο ώριμος, έχω μεγαλύτερη πείρα και έχω μάθει πολλά από τα λάθη μου. Αυτό που νοσταλγώ από εκείνη την εποχή είναι η αθωότητα με την οποία έβλεπα τα πράγματα. Σήμερα είμαι πιο καχύποπτος γιατί έχω μάθει με σκληρό τρόπο ότι πολύ λίγοι είναι οι αυθεντικοί άνθρωποι γύρω μας και δύσκολα εμπιστεύομαι πια».

Σημασία όμως δεν έχει μόνο να εμπιστεύεσαι αλλά και να σε εμπιστεύονται. Και μιλώντας επαγγελματικά, ο Ανδρέας Γεωργίου έχει καταφέρει να κερδίσει -και μάλιστα εις διπλούν- την εμπιστοσύνη στην καθημερινή μυθοπλασία του ΑΝΤ1. Αξίζει δε να θυμόμαστε πως αυτό έχει να συμβεί από την εποχή της σαρωτικής επιτυχίας των σειρών «Λάμψη» και «Καλημέρα Ζωή» που έφεραν την υπογραφή του αείμνηστου δημιουργού Νίκου Φώσκολου.

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης