Ελένη Μενεγάκη: Σταυροφορία εναντίον παπαράτσι - Μέρος 2ο

Ελένη Μενεγάκη: Σταυροφορία εναντίον παπαράτσι - Μέρος 2ο

Ο πόλεμος της «απόλυτης» τηλεπαρουσιάστριας για ιδιωτική ζωή χωρίς τη δαμόκλειο σπάθη του παπαράτσο συνεχίζεται για δεύτερο καλοκαίρι. Το νέο επεισόδιο στη διελκυστίνδα της με τους λαίμαργους τηλεφακούς θα μπορούσε να τιτλοφορείται «Η Ελένη και το μαγιό νέας εσοδείας»

Ελένη Μενεγάκη: Σταυροφορία εναντίον παπαράτσι - Μέρος 2ο
Για δύο λεπτά το ελληνικό Διαδίκτυο, το οποίο αρχές Αυγούστου εύλογα κινείται πιο αργά κι από τις γονυπετείς προσκυνήτριες στη Μεγαλόχαρη της Τήνου, αναθάρρησε. Σε μια άνυδρη από χειροπιαστά celebrity θέματα περίοδο, η Ελένη Μενεγάκη με την ανάρτηση μιας και μόνο φωτογραφίας στο Twitter κατάφερε να δώσει πρώτη ύλη, τροφή για προβληματισμό, κυρίως να ανοίξει μια ηδονοθηρική χαραμάδα στη βαρύτιμη -αν αθροίσει κανείς τα οδοιπορικά απρόσκλητων φωτογράφων την τελευταία τριετία στα Αχλα της Ανδρου- ιδιωτική ζωή της.

Ηταν ένα ράθυμο μεσημέρι Δευτέρας, όταν η ίδια αποφάσισε να ανεβάσει μία φωτογραφία της με περιβολή μπικίνι σε φούξια τόνους και τα πόδια της βουτηγμένα στα γαλαζοπράσινα νερά ως τα γόνατα, συνοδεύοντάς την από τη λεζάντα: «Κι επειδή ό,τι φωτογραφίες μου είδατε αυτό το καλοκαίρι στα περιοδικά είναι περσινές, αυτή είναι για εσάς». Αν μη τι άλλο, αποδεικνύεται συνεπής στο άρρητο κοινωνικό συμβόλαιο που υπέγραψε πέρσι με τον λαό της, μοιράζοντας μόνη της, όποτε εκείνη το κρίνει απαραίτητο, στιγμιότυπα ατόφιας κοινοθνητοσύνης.

Κλείσιμο


Τι συνέβη όμως και η ωραία Ελένη της μεσημβρινής πλέον ζώνης αποτάσσεται τους παπαράτσι, το Photoshop, την κοινή συναινέσει εισβολή του ιλουστρασιόν Τύπου στη ζωή της, τα εξώφυλλα με άρωμα από λάδι καρύδας και το μωσαϊκό στα πρόσωπα των παιδιών της και όχι μόνο παρέχει η ίδια στιγμές από τη ζωή της μέσω της σελίδας της στο Twitter αλλά κατ’ ουσίαν μέμφεται τα περιοδικά -που την έθρεψαν και τα έθρεψε- ότι δημοσιεύουν φωτογραφίες της από περασμένα καλοκαίρια - και μάλιστα τις σερβίρουν ως πιο φρέσκες και από αιγαιοπελαγίτικη τσιπούρα; Χειραφέτηση είναι η λέξη. Ενας μάλλον απότομος και όψιμος απογαλακτισμός της Ελένης Μενεγάκη από έναν μηχανισμό διαμεσολαβημένης επικοινωνίας.





Γιατί να χρησιμοποιεί διαύλους όταν μπορεί η ίδια με την παντοδυναμία που της παρέχουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης να διαρρέει κατά το δοκούν σπαράγματα από την προσωπική ζωή της; Ποιος άλλωστε θέλει να καλλιεργεί την εικόνα της απρόσιτης σταρ όταν μπορεί τουλάχιστον να φαίνεται μία από το πόπολό της.





Ακόμη και η επιδρομή από εμμονικό σχετικά με την προσωπική ζωή της και τις ιδιωτικές στιγμές της στα Αχλα παπαράτσο απαθανατίστηκε και κοινοποιήθηκε φέτος στο Twitter από την ίδια. Μαζί και στιγμιότυπα καθημερινής ζωής με πρωταγωνιστή τον εαυτό της στην παραλία με μαγιό και ψάθινο καπέλο παρέα με τα παιδιά της, τα οποία φρόντισε επιμελώς (και ορθώς) να προστατεύσει από τη δημοσιότητα, ενσταντανέ από τη σοδειά στο μποστάνι της, ακόμη και φωτογραφίες μαζί με τον σύντροφό της Ματέο Παντζόπουλο -αμφότεροι με γυρισμένη πλάτη στον φακό-, αγναντεύοντας την απεραντοσύνη του Αιγαίου. Η Ελένη είναι μια θηλυκή ιππότης μιας ακήρυχτης celebrity σταυροφορίας - κι αυτό το απότομο κόψιμο του ομφάλιου λώρου ακούγεται για τον celebrity Τύπο εν μέσω θέρους 2014 χειρότερα κι από το «Houston, we have a problem» της αποστολής «Apollo 13» τον Απρίλη του ’70.








Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

BEST OF NETWORK

Δείτε Επίσης