Δραστική μείωση του κονδυλίου για τα αυτοκίνητα ζητά βουλευτής των ΑΝΕΛ

Δραστική μείωση του κονδυλίου για τα αυτοκίνητα ζητά βουλευτής των ΑΝΕΛ

Το προϋπολογισθέν ποσό για την παροχή των βουλευτικών αυτοκινήτων Ι.Χ, για το τρέχον έτος, ανέρχεται σε 3.500.000 ευρώ, λέει ο βουλευτής Κώστας Δαμαβολίτης 

Δραστική μείωση του κονδυλίου για τα αυτοκίνητα ζητά βουλευτής των ΑΝΕΛ
Τη δραστική μείωση του κόστους μίσθωσης αυτοκινήτων για βουλευτές και ευρωβουλευτές ζητεί ο κ. Κώστας Δαμαβολίτης με επιστολή του προς την πρόεδρο της Βουλής Ζωή Κωνσταντοπούλου. Πρέπει, πάντως, να σημειωθεί ότι η κυρία Κωνσταντοπούλου έχει ήδη δεσμευτεί για τον εξορθολογισμό των κονδυλίων που διαθέτει η ελληνική Βουλή για τα βουλευτικά ΙΧ, με παράλληλη καταγγελία της τρέχουσας σύμβασης.

Από την πλευρά του, ο βουλευτής των Ανεξάρτητων Ελλήνων σημειώνει πως: «Το κόστος ενοικίασης ενός βουλευτικού οχήματος Ι.Χ κυμαίνεται στα 48.000 ευρώ κατά μέσο όρο ανά τετραετία για κάθε έναν από τους δικαιούχους.  Η τιμή αφορά το χαμηλότερο της κλίμακας, δίχως να υπολογίσουμε τις διαφορετικές συμβάσεις που αφορούν στα υψηλής αξίας (άρα και κόστους) υπουργικά αυτοκίνητα. Πιο συγκεκριμένα, οι βουλευτές του λεκανοπεδίου Αττικής δικαιούνται αυτοκίνητο έως 1.400 κυβικά εκατοστά και έως 750 ευρώ μηνιαίο μίσθωμα. Για τους βουλευτές περιφέρειας προβλέπεται Ι.Χ. έως 1.800 κ. εκ. και 1.200 ευρώ μίσθωμα, με το προϋπολογισθέν ποσό για την παροχή των βουλευτικών αυτοκινήτων Ι.Χ, για το τρέχον έτος, να ανέρχεται σε 3.500.000 ευρώ» και υποστηρίζει πως: «Το προαναφερθέν ποσό κρίνεται εξωφρενικό και καθιστά αναγκαία την άμεση διαδικασία εκλογίκευσης της συγκεκριμένης δαπάνης χωρίς, ωστόσο, αυτή να παρεμποδίσει τους επιθυμούντες βουλευτές από το να ασκούν τα κοινοβουλευτικά τους καθήκοντα».

Ο ίδιος υποστηρίζει ότι έκανε έρευνα αγοράς και διαπίστωσε ότι:
- Το κόστος μηνιαίας (χρονο)μίσθωσης για αυτοκίνητο μεσαίου κυβισμού κυμαίνεται στα 400 ευρώ.
Κλείσιμο
- Η αγορά αυτοκινήτου Ι.Χ ανάλογου κυβισμού κοστολογείται στα 9.000 ευρώ.

(*οι προσφορές διαμορφώθηκαν σε αυτά τα επίπεδα, λόγω του μεγάλου στόλου των αυτοκινήτων που τέθηκαν προς συνδιαλλαγή, αλλά και του έντονου ανταγωνισμού για το μερίδιο αγοράς μεταξύ των αυτοκινητοβιομηχανιών).

Υπό αυτά τα δεδομένα, ρωτά την πρόεδρο της Βουλής: «Υπάρχει δεσμευτικό πλαίσιο ενόψει της λήξης σύμβασης για τη μίσθωση των οχημάτων; Εάν ναι, θα συνεχίσετε στο υπάρχον καθεστώς που προβλέπεται για το μίσθωμα των οχημάτων; Εάν όχι, προτίθεσθε για τη δημιουργία ενός νέου μηχανισμού που θα συμπεριλαμβάνει πέραν της εκ νέου μίσθωσης ή αγοράς και μιας νέας πελατειακής – οικονομικής πλατφόρμας με εταιρείες για την ασφάλιση και συντήρηση των οχημάτων, με σαφώς καλύτερους όρους από τους ήδη ισχύοντες; Προτίθεσθε για την εξέταση της πρότασης, προς αναζήτηση προσφορών από μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες για αγορά των βουλευτικών οχημάτων (Ι.Χ), που θα ελαφρύνει τον προϋπολογισμό της Βουλής και θα βελτιώσει τους οικονομικούς όρους των αποθεματικών της;». 
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

BEST OF NETWORK

Δείτε Επίσης