Πώς μια φράση γίνεται ιδέα για κάτι πολύ καλό #apotalidl

Πώς μια φράση γίνεται ιδέα για κάτι πολύ καλό #apotalidl

Υποσυνείδητα αλλά πολύ αποτελεσματικά και μέσα από την ελαφρότητα του καθημερινού λόγου απαξιώνονται χωρίς δεύτερη σκέψη πρόσωπα και πράγματα. 

Πώς μια φράση γίνεται ιδέα για κάτι πολύ καλό #apotalidl
Άλλοτε με δόλο και άλλοτε τυχαία, «για πλάκα», δημιουργούνται εντυπώσεις και παγιώνονται προκαταλήψεις, ακόμη και εις βάρος πασίγνωστων και καθ' όλα υγιών εταιρειών. Μια τέτοια περίπτωση είναι και η φράση «από τα Lidl»
. Μια φράση που έχει συζητηθεί πολλές φορές και στη δημόσια σφαίρα και το να αναλύσουμε αυτές τις περιπτώσεις δεν έχει τόση σημασία. 

Αυτό που πραγματικά έχει σημασία, είναι ότι κάποιοι αντέδρασαν. Και δεν αντέδρασαν σαν θιγόμενοι, σαν αδίκως προσβεβλημένοι. Σε μια σπάνια κίνηση για τα ελληνικά δεδομένα, από αυτές τις αναφορές ξεπήδησε μια εντελώς πρωτότυπη ιδέα κοινωνικής προσφοράς: Εδώ και μερικές μέρες, κάθε φορά που θα γράφεται στα social media ή θα ακούγεται η φράση «από τα Lidl» στο δημόσιο λόγο, η Lidl Ελλάς θα προσφέρει δωρεάν μερίδες φαγητού στους λιγότερο προνομιούχους συμπολίτες μας, μέσω της ΜΚΟ «Μπορούμε». Και, μάλιστα, όταν οι συγκεκριμένες λέξεις βγαίνουν από το στόμα πολιτικών και λοιπών δημοσίων προσώπων, η προσφορά θα πολλαπλασιάζεται.

Κλείσιμο
Η κοινωφελής δωρεά εκ μέρους των Lidl δεν έχει να κάνει τόσο με το ύφος αυτών που χρησιμοποιούν κακόβουλα τη φράση, όσο με κάτι πολύ ευρύτερο, κυρίως με την εταιρική ηθική και την φιλοσοφία της Lidl Ελλάς, η οποία είναι σταθερά προσανατολισμένη στο σεβασμό. Το σεβασμό στους ανθρώπους και την προσωπικότητα του καθενός, τον σεβασμό σε αξίες όπως η αλληλεγγύη.

Στο πνεύμα του «κάτι καλό για τους πολλούς», η γνωστή αλυσίδα σούπερ-μάρκετ βαδίζει στο δικό της δρόμο, προσπαθώντας να ανταποδώσει στην ελληνική κοινωνία την εμπιστοσύνη και την προτίμηση που ολοένα και περισσότερο δείχνει προς τα Lidl. 

Χάρη στην πρωτοβουλία προσφοράς μερίδων φαγητού στη ΜΚΟ "Μπορούμε", σε ποσότητες που θα αυξάνονται όσο πιο συχνά ακούγεται το «από τα Lidl», το hashtag #apotalidl αλλάζει και γίνεται σύμβολο δωρεάς και ανακούφισης. Γίνεται κάτι πραγματικά θετικό που πλέον όλοι θα ξέρουν ότι προέρχεται, ευγενικά, ανθρώπινα και με χαρά, από τα Lidl.

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης