Δοκιμή μακράς διαρκείας: Peugeot 208 1,6 BlueHDI

Δοκιμή μακράς διαρκείας: Peugeot 208 1,6 BlueHDI

Ήρθε στην ομάδα του Newsauto πριν μερικούς μήνες με 50 χιλιόμετρα στο οδόμετρο και σήμερα έχει διανύσει πάνω από 7.000 Km εξυπηρετώντας κάθε μεταφορική μας ανάγκη. Το πετρελαιοκίνητο 208 είναι πραγματικό διαμάντι.

Δοκιμή μακράς διαρκείας: Peugeot 208 1,6 BlueHDI
Είναι υπολογίσιμη δύναμη το 208 με τους 100 ίππους. Το μικρότερο τιμόνι της αγοράς στο segment του-μια και αυτό του 3008 παίζει πολύ δυνατά για τον «τίτλο» ανεξαρτήτως κατηγορίας-έχει και ένα εξαιρετικό μοτέρ κάτω από το εμπρός καπό. Το συγκεκριμένο «έχει μεγαλώσει» στα χέρια μας, μια και όταν το πήραμε πρώτη φορά ήταν εντελώς καινούργιο. Σε γενικές γραμμές, η συμβίωση μας είναι απροβλημάτιστη (κάποιες φορές μας άναψε η ένδειξη του ESP αλλά αυτό λύθηκε πολύ γρήγορα).


 
Κλείσιμο
Στο δρόμο, πρόκειται για ένα τυπικό καλό Peugeot
, με γνώμονα την ιδανική ισορροπία ανάμεσα στην άνεση και την οδική συμπεριφορά, προβλέψιμο και «φιλικό» παντού και πάντα. Ακόμα και η τάση υπερστροφής που συνήθιζε (εσκεμμένα) να ρυθμίζει η γαλλική εταιρία στα μικρά της, εδώ είναι ελάχιστη, μόνο τόση όσο χρειάζεται για να σε βοηθά στην «τοποθέτηση» του λέοντα μέσα στη στροφή, αν θέλεις φυσικά να οδηγήσεις δυναμικά.

Η

 υποστροφή επίσης είναι προοδευτική όταν πιέσεις το χαριτωμένο 208 στα όρια της πρόσφυσής του και τελικά σπάνια θα χρειαστείς το ESP. Ακριβές και εύκολα ελεγχόμενο σε εμπνέει να ασχοληθείς οδηγικά. Αρκετά καλό είναι και το τιμόνι με το μικρό βολάν να προδιαθέτει, ενώ τα φρένα είναι αποτελεσματικά ακόμα και σε ακραία χρήση. Όσο για την άνεση, είναι καλή, πάνω από το μέσο όρο της κατηγορίας, αλλά δεν είναι και η κλασική κορυφαία γαλλική, κάτι που αποτελεί επιλογή της Peugeot στα περισσότερα αυτοκίνητά της εδώ και μερικά χρόνια για ευνόητους λόγους. Ισχυρός σύμμαχος σε κάθε διαδρομή είναι ο πετρελαιοκινητήρας των 1,6 λίτρων με τους 100 ίππους. Διαθέτει μεγάλα αποθέματα ροπής, κινεί με άνεση το αμάξωμα του 208 και δεν καταναλώνει μεγάλη ποσότητα καυσίμου. Με λίγα λόγια ταιριάζει γάντι στον χαρακτήρα του μικρού γαλλικού μοντέλου.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας: 1.560 cc
Ισχύς: 100 PS/3750rpm
Ροπή: 25.5 kgm/1.750 rpm
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
Επιτάχυνση 0-100 km: 10,7 sec
Τελική ταχύτητα: 187 km/h
Μικτή κατανάλωση (/100 km): 5,6 lt (δοκιμής)
 Εκπομπές CO2: 79 gr/km
Κιβώτιο: Χειροκίνητο 5 σχέσεων
Βάρος: 1.165 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 3.960/1.829/1.460 mm
Χώρος αποσκευών: 285 lt Τέλη κυκλοφορίας: 0 ευρώ
Τιμή: Aπό 15.700 ευρώ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης